Na osnovu komentara i sugestija svojih kupaca, Always je razvio novi higijenski uložak sa nežnijim površinskim slojem, a unapređen je i estetski izgled proizvoda uz osveženi dezen na površini uloška. Kako bi se osigurala neprevaziđena zaštita i pouzdanost koja se očekuje od Always Ultra uložaka, pojačana je i moć upijanja površinskog sloja.
Visoki nivo zaštite i izuzetna moć upijanja oduvek su bili razlozi zbog kojih žene biraju Always. Međutim, kada je reč o mekoći uložaka, mnoge žene su primetile da postoji prostor za unapređenje. Upravo zato što je reč o brendu koji pažljivo sluša žene, Always je odlučio da odgovori tako što će prilagoditi uloške njihovim potrebama. Pod sloganom #ČujemoTe, novi Always Ultra ulošci donose unapređeni površinski sloj koji je izuzetno nežan prema koži, ali bez kompromisa po pitanju sigurnosti i pouzdanosti koje korisnice očekuju. Tako, osim osećaja mekoće, novi Always Ultra ulošci donose i unapređenu trostruku zaštitu. Zahvaljujući InstantDry tehnologiji, površinski sloj upija tečnost za svega nekoliko sekundi, dok LeakGuard & OdorLock tehnologije pomažu u sprečavanju curenja i neprijatnih mirisa i garantuju svež osećaj tokom dana i noći, navodi se u saopštenju kompanije P&G.
Priredila: InStore redakcija
Ilustracija: Procter & Gamble