Summi1
Summit2

Brend Always predstavlja nove, unapređene Always Ultra uloške

NOVITETI ZA POLICE

Promocije

16.06.2025

Always, brend kompanije Procter & Gamble, lansirao je unapređene Always Ultra uloške, sada sa novim površinskim slojem koji je mekši nego ikada ranije.

Na osnovu komentara i sugestija svojih kupaca, Always je razvio novi higijenski uložak sa nežnijim površinskim slojem, a unapređen je i estetski izgled proizvoda uz osveženi dezen na površini uloška. Kako bi se osigurala neprevaziđena zaštita i pouzdanost koja se očekuje od Always Ultra uložaka, pojačana je i moć upijanja površinskog sloja.

Visoki nivo zaštite i izuzetna moć upijanja oduvek su bili razlozi zbog kojih žene biraju Always. Međutim, kada je reč o mekoći uložaka, mnoge žene su primetile da postoji prostor za unapređenje. Upravo zato što je reč o brendu koji pažljivo sluša žene, Always je odlučio da odgovori tako što će prilagoditi uloške njihovim potrebama. Pod sloganom #ČujemoTe, novi Always Ultra ulošci donose unapređeni površinski sloj koji je izuzetno nežan prema koži, ali bez kompromisa po pitanju sigurnosti i pouzdanosti koje korisnice očekuju. Tako, osim osećaja mekoće, novi Always Ultra ulošci donose i unapređenu trostruku zaštitu. Zahvaljujući InstantDry tehnologiji, površinski sloj upija tečnost za svega nekoliko sekundi, dok LeakGuard & OdorLock tehnologije pomažu u sprečavanju curenja i neprijatnih mirisa i garantuju svež osećaj tokom dana i noći, navodi se u saopštenju kompanije P&G. 

Priredila: InStore redakcija
Ilustracija: Procter & Gamble