Summi1
Summit2

Nemačka: Carlsberg iznenadio taksiste tokom polufinala UEFA Lige nacija 2025

AKTUELNO

Marketing

17.06.2025

Nakon istraživanja koje je pokazalo devet od 10 taksista širom sveta izjašnjava kao ljubitelj fudbala, ali gotovo dve trećine (60%) propušta važne fudbalske utakmice zbog posla, Carlsberg je nedavno omogućio taksistima da gledaju polufinalnu utakmicu UEFA Lige nacija 2025 između Nemačke i Portugala.

Kao zvanično pivo UEFA muške reprezentativne selekcije, Carlsberg želi da obezbedi veću dostupnost fudbala širom sveta. Pošto taksisti igraju ključnu ulogu u noćnoj ekonomiji, pomažući navijačima da u potpunosti uživaju u utakmicama – i da bezbedno stignu kući – Carlsberg je kreirao događaj "Fare Game" kako bi se odužio tim vozačima koji često propuštaju da gledaju utakmice uživo.

Naime, flota taksista bila je angažovana za ono što su mislili da će biti obična vožnja, da bi po dolasku otkrili da ih Carlsberg iznenađuje prilikom da gledaju utakmicu.

Istraživanje koje je naručio pivar pokazalo je da više od polovine (58%) jednostavno ne može sebi da priušti slobodan dan, a finansijski pritisci su glavni razlog (86%).

Šest od deset taksista kaže da im slušanje slavlja dok voze ulicama pojačava osećaj da su propustili važan događaj, dok 58% kaže da se oseća kao manje posvećen navijač kada zbog posla ne može da gleda utakmicu uživo.

Ako se ipak odluče da prate utakmicu i izgube vožnje, mogu izgubiti i do 200 funti - iznos koji je proizvođač odlučio da pokrije kako bi taksistima omogućio da gledaju utakmicu.

Carlsberg je posvećen tome da svim fanovima obezbedi pristup najboljem fudbalu, i kroz naše novo partnerstvo sa UEFA-om, uspeli smo da to omogućimo nekima od najvećih navijača – taksistima. Prepoznali smo da posvećenost taksista da naše gradove drže u pokretu često znači da propuštaju najveće utakmice širom sveta. Zato smo želeli da stvorimo nezaboravno iskustvo za njih i omogućimo im da uživaju u najboljem fudbalu, okruženi drugim strastvenim navijačima, poručila je Lynsey Woods, globalna direktorka brenda u Carlsberg-u.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg