Prema istraživanju Event Industry Council-a kao globalne federacije event industrije, čak 93% organizatora događaja smatra da je održivost važna, ali svega 32% aktivno implementira strategije održivosti. Razlika između svesti i akcije otvara prostor za odgovorne kompanije da preuzmu inicijativu. Statistiku za lokal nemamo, ali iskustvo govori da smo na početku odgovornog pristupa u organizaciji događaja.
Ono što je važno istaći i pobiti zabludu da - održiv događaj znači odricanje od kvaliteta. Naprotiv, to je prilika da se pošalje snažna poruka zaposlenima, klijentima i partnerima i da se istaknu kompanijske vrednosti po kojima će vas pamtiti. Partneri i dobavljači sa lokala (ketering, animacija, dekoracija i slično), lokacija održavanja na otvorenom ili u nekom ruralnom prostoru, digitalne akreditacije, reciklažni punktovi, pokloni sa svrhom – svaki korak je važan i svaki se detalj računa.
Kompanije koje integrišu održivost u kulturu i događaje, ne smanjuju uticaj na planetu, već postaju promoter odgovornosti, postavljanju nove standarde i sve su poželjaniji poslodavac – jer biraju smisao, a ne samo zaradu.
Vreme je da događaji ostave snažan utisak – ali ne i veliki otisak.
InTeam - događaji krojeni po meri vaše kompanije! Jelena Šćekić - jelena@instore.rs - 063 217 954 |