Prodaja hrane porasla je za 5,9%, sa snažnim doprinosom svežih proizvoda, dok je prodaja neprehrambenih artikala (bez igračaka) porasla za 6,2%, sa značajnim rastom u kategorijama proizvoda za dom i odeću.
U prvom kvartalu, kompanija je lansirala više od 350 novih proizvoda, uključujući novu Finest italijansku liniju.
Zabeležen je rast u svim kanalima, naročito onlajn (+11,5%), gde je kompanija ostvarila rast tržišnog udela za 163 bazna poena.
Tržišni udeo grupe u Irskoj porastao je u ovom periodu za 22 bazna poena, na 23,3%. Prodaja hrane porasla je za 5,8%, dok je onlajn prodaja zabeležila rast od 19,8%, zahvaljujući usluzi Click & Collect i kućnoj dostavi.
U Centralnoj Evropi, trgovac je prijavio LFL rast u svim regionima zahvaljujući snažnoj prodaji hrane (+4,4%), pri čemu je prodaja sveže hrane poput voća i povrća, mlečnih i pekarskih proizvoda zabeležila rast od 7,3%.
Zadovoljni smo našim rezultatima u prvom kvartalu. Naša stalna posvećenost pružanju vrhunske vrednosti, kvaliteta i usluge doprinela je rastu LFL prodaje u svim delovima grupe. U Velikoj Britaniji nastavljamo da beležimo rast tržišnog udela i povećanje zadovoljstva kupaca. Tržište ostaje izuzetno konkurentno, i posvećeni smo obezbeđivanju najbolje vrednosti za novac kupcima koji kupuju u Tesco-u. Želim da se zahvalim svakom našem kolegi na doprinosu koji daju kako bi naši kupci imali što bolje iskustvo kupovine, rekao je Ken Murphy, glavni izvršni direktor kompanije Tesco.
Kompanija je zadržala svoje smernice za 2025/26. godinu, očekujući prilagođeni operativni profit između 2,7 milijardi i 3 milijarde funti, kao i slobodan novčani tok u rasponu od 1,4 milijarde do 1,8 milijardi funti.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore