Summi1
Summit2

SAD: Mondelēz i Selena Gomez lansiraju ograničenu seriju Oreo keksa

AKTUELNO

Marketing

29.05.2025

Brend Oreo kompanije Mondelēz International predstavlja Limited Edition Selena Gomez Oreo Cookies sa cimetom razvijen u saradnji sa popularnom američkom pevačicom i glumicom.

Ograničeno pakovanje sadržaće šest Oreo keksa, od kojih će svaki imati utisnut drugačiji žig posvećen fanovima pevačice koji se nazivaju i "Selenatori".

Takođe, u jednom od otprilike tri pakovanja, potrošači će moći pronađu i jedan poseban keks sa potpisom pevačice, što je ujedno i prvi put da je brend stavio nečiji autogram na keks.

Uroniti u Selenin svet - njene korene, njenu vernu fan bazu, njen muzički put, uzdiže kulturnu relevantnost i razigranu ličnost brenda Oreo na novi nivo. Oreo stalno otkriva nove delove svog identiteta kroz kreativne i neočekivane inovacije. Ova saradnja oslikava našu posvećenost da oduševimo potrošače na neočekivane načine i dodatno učvršćuje našu prisutnost u muzičkoj industriji, rekla je Michelle Deignan, potpredsednica brenda Oreo za SAD.

Pravljenje mog Oreo keksa bilo je jako zabavno. Odrasla sam Oreo, tako da je mogućnost da budem deo ovog procesa za mene bio veoma poseban. Želela sam da keks pruža osećaj utehe i da ima dašak nostalgije iz mog detinjstva. Ukus cimeta daje mu osećaj horchate i uzbuđena sam što će moji fanovi moći da ga probaju, dodala je Gomez.

Osim ograničene serije keksa, brend će u okviru saradnje takođe donirati sredstva fondu Rare Impact Fund, koji je Gomez osnovala 2020. godine i koji se fokusira na povećanje dostupnosti usluga i obrazovanja iz oblasti mentalnog zdravlja za mlade širom sveta.

Osim SAD, ograničena serija pronaći će se i na policama prodavnica u Kanadi, Brazilu, Australiji i na Novom Zelandu. 

Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International