Summi1
Summit2

SAD: PepsiCo započinje saradnju sa Formulom 1

AKTUELNO

Marketing

28.05.2025

PepsiCo, sa svojim brendovima Sting Energy, Gatorade i Doritos, započinje višegodišnje partnerstvo sa Formulom 1.

Kompanija će, kao zvanični partner Formule 1, biti prisutna na trkama reklamirenjm pored staze, organizovati posebne aktivacije u fan zonama, deliti ulaznice i priređivati posebna iskustva za fanove trka.

Proizvođač takođe dobija ekskluzivna marketinška prava za brendove  Sting Energy, Gatorade i Doritos, kao i ekskluzivna prava za posluživanje proizvoda i snabdevanje trkačkih lokacija širom sveta.

U okviru partnerstva, Sting Energy će biti zvanično energetsko piće Formule 1, Gatorade zvanično sportsko piće, a Doritos zvanični partner za slane grickalice.

Ugovor takođe uključuje i zvanično partnerstvo sa F1 Sprintom, a kao deo svoje dugogodišnje posvećenosti osnaživanju žena u sportu, PepsiCo će proširiti i svoje učešće u F1 Academy.

Ovo istorijsko partnerstvo sa Formulom 1 predstavlja savršen spoj dve globalne sile koje dele strast za stvaranjem izuzetnih iskustava za fanove. Neuporediva globalna platforma Formule 1 i njen ogroman rast savršeno se uklapaju sa našim ambicijama da ubrzamo razvoj naših brendova – posebno Sting Energy – na svetskoj sceni. Zajedno ćemo isporučiti smela, inovativna iskustva koja povezuju vozače i fanove na trkama i van njih, uz podršku daljoj ekspanziji Formule 1 ka novoj publici širom sveta, posebno na tržištima gde PepsiCo i Sting imaju snažno prisustvo, rekao je Eugene Willemsen, izvršni direktor za međunarodna pića u kompaniji PepsiCo.

Danas slavimo partnerstvo između dva legendarna i istorijska globalna brenda - blistavu uniju koja će spojiti tradiciju i inovaciju, stvarajući uzbuđenje, zabavu i nezaboravna iskustva za naše fanove i potrošače širom sveta. PepsiCo će iskoristiti jedinstveni potencijal Formule 1 kao globalne platforme za povezivanje sa novim publikama, a mi ćemo imati koristi od njihove energije, izuzetnih proizvoda i lojalne zajednice. Sa bogatom istorijom kreativnosti i sposobnošću da slavi zabavne i posebne trenutke u životu, PepsiCo je idealan partner sa kojim ćemo deliti jedinstvene trenutke na našem zajedničkom putovanju, dodao je Stefano Domenicali, predsednik i izvršni direktor Formule 1.

Priredila: InStore redakcija
Foto: PepsiCo