Prodaja hrane porasla je u ovom periodu za 8,7% na 9,0 milijardi funti, pri čemu je prilagođeni operativni profit u ovom segmentu dostigao 484,1 miliona funti, dok je marža iznosila 5,4%.
Prodaja odeće, kućnih proizvoda i kozmetike porasla je za 3,5% na 4,2 milijarde funti. Prilagođeni operativni profit iznosio je 475,3 miliona funti, uz maržu od 11,2%.
Međunarodna prodaja po konstantnom kursu pala je za 7,1% na 0,7 milijardi funti, dok je prilagođeni operativni profit dostigao 46,3 miliona funti.
Pre tri godine predstavili smo naš plan "Reshaping M&S for Growth" sa ciljem da sačuvamo magiju M&S-a i modernizujemo sve ostalo. Sprovođenje ove strategije donelo je treću uzastopnu godinu rasta prodaje, tržišnog udela i profita. Prošla godina bila je još jedna godina snažnih rezultata, a pred nama je još mnogo prilika. Nastavićemo sa ulaganjima u ključne oblasti rasta, rekao je Stuart Machin, izvršni direktor Marks & Spencera.
Podsetimo, kompanija je nedavno prošla kroz sajber napad, koji je rezultirao padom profita u prvom kvartalu tekuće finansijske godine, kao i privremenim ukidanjem online prodaje, za koje trgovac procenjuje da će trajati i tokom juna i jula.
Iz kompanije ističu da rade sa dobavljačima i partnerima na stabilizaciji operacija i minimiziranju posledica po potrošače i poručuju da je u pitanju prepreka koju će zajedno prevazići i izaći jači iz cele situacije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore