Kampanja "Find your move" osmišljena je da ponovo probudi želju za fizičkom aktivnošću i podseti koliko je važna za balans radosti i energije, navodi se u saopštenju kompanije.
Pokretanjem kampanje, Crivit započinje svoj samostalni nastup koji će biti vidljiv na društvenim mrežama samog brenda, na Instagramu, Facebook-u, YouTube-u. Brend promoviše opušten i zabavan pristup fizičkoj aktivnosti, ohrabrujući svakoga, od početnika do iskusnih sportista, da otkrije nove aktivnosti i učini vežbanje sastavnim delom svakodnevice.
Crivit se razvija u samostalan brend koji čini fizičku aktivnost dostupnom svima, uz najbolji odnos cene i kvaliteta i jasnim fokusom na potrebe ljudi. Sa glavnom porukom "Find your move" i međunarodnom kampanjom, nastojimo da Crivit postane vodeći brend za aktivan stil života u Evropi, izjavio je Martin Alles, Head of Brand u Lidl International-u.
Kompanija Lidl Srbija je ponosna što je deo uspešne priče brenda Crivit. Verujemo u snagu ovog brenda i njegov potencijal u inspirisanju ljudi ka vođenju aktivnijeg načina života: uz najbolji odnos cene i kvaliteta, dodaje Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Brend CRIVIT, dostupan u Lidlu, nudi asortiman sportske odeće i opreme za najrazličitije aktivnosti i sportove, bilo da je reč o fitnesu, biciklizmu, kampovanju i boravku u prirodi, trčanju, zabavi i timskim sportovima, zimskim ili vodenim disciplinama.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl Srbija