Proizvodi su kreirani koristeći ChoViva, čokoladnu alternativu bez kakaoa koju je razvila startap kompanija Planet A Foods.
ChoViva nastaje prženjem suncokretovih semenki zajedno sa biljnim mastima i šećerom, kreirajući prepoznatljivu čokoladnu aromu bez kakaoa.
Ova održiva alternativa, za razliku od kakao zrna, ne potiče iz tropskih krajeva, već može da se proizvode u Evropi, štedeći 94% vode u poređenju sa konvencionalnim uzgojem kakaoa. Dodatno, zahvaljujući kratkim transportnim rutama, smanjuje se i emisija CO2 za oko 80% u poređenju sa tradicionalnom čokoladom.
Potrošači tako sada u Kaufland prodavnicama širom Nemačke mogu pronaći Waffle Bites i Neapolitaner proizvode robne marke K-Classic sa ChoViva-om.
Čokoladna alternativa ChoViva predstavlja pravu revoluciju na tržištu i potpuno novi pogled na jedan tradicionalni proizvod. Uzgoj kakaoa je delimično povezan sa ekološkim i društvenim izazovima. Rešenje da se čokoladna alternativa proizvodi od domaćih sirovina zaista je u mnogim aspektima prekretnica, koju rado koristimo za proizvode naše privatne robne marke, rekao je Tobias Stricker, rukovodilac sektora za nabavku slatkiša i peciva u Kauflandu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Kaufland