Priredila: Milica Milutinović, milica@instore.rs
King postaje poznat po svojoj slojevitosti i bogatstvu sastojaka, te u svakom zalogaju nudi savršenu kombinaciju i jedinstven užitak. U srcu brenda uvek je potraga za novim iskustvima, jer svaki sladoled nudi nešto više i svakim zalogajem donosi novo senzualno iskustvo, započeo je razgovor sa nama Miodrag Marinković, brand development direktor za kategoriju sladoleda u Adriatik klasteru kompanije Nomad Foods.
Tri decenije King sladoleda su impresivan jubilej. Kada pogledate unazad, koji su ključni momenti koji su obeležili razvoj ovog brenda?
Od svog dolaska na tržište 1995. godine, King svake godine iznova diže standarde u svetu sladoleda, neprestano redefinišući granice uživanja kroz inovacije u ukusima i formatima, što je ove sladoledne sezone potvrdio King Desire. Tokom svojih 30 godina, King je osvojio brojne prestižne nagrade, uključujući čak osam priznanja Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (IICC). Svakako vredi spomenuti Red Dot nagradu za dizajn King čašica, čime je potvrđena izvrsnost u ambalažnom dizajnu, a koju je King osvojio 2020. godine. Sladoled King Majestic (kombinacija cheesecakea, borovnice i bele čokolade) proglašen je najboljim sladoledom 2022. godine, dok je 2024. King Supreme osvojio prvo mesto na konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda u Firenci za najbolji sladoled na štapiću. Ista godina donela je drugo mesto za King Obsession in Layers u kategoriji najinovativnijih proizvoda, dok je u 2025, slavljeničkoj godini, King ušao sa nominacijom za prestižnu BalCannes nagradu za dizajn za sladoled King in Layers.
Kako su se menjali ukusi i navike potrošača kada je reč o sladoledima i na koji način se King prilagođavao tim promenama?
Pre 30 godina krenuli smo sa klasičnim ukusima, ali sa obećanjem korišćenja vrhunskih sastojaka, bogate i baršunaste teksture sladoleda i značajno većeg proizvoda od tadašnjeg standarda. Svake naredne godine, podizala se lestvica ka uzbudljivijim kombinacijama, ali se i sam koncept proizvoda unapređivao i usložnjavao kroz kompleksniju strukturu, višeslojne obloge, bogata punjenja, a sve u svrhu toga da potrošačima pružimo još uzbudljiije iskustvo i odgovorimo na njihove želje i potrebe.
Tokom svojih 30 godina, King je osvojio brojne prestižne nagrade, uključujući čak osam priznanja Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (IICC). |
Koje su inovacije i novi ukusi najviše doprineli popularnosti King sladoleda tokom godina?
Double je bio iskorak kao prvi sladoled sa trostrukom oblogom, Obsession kao kruna 20 godina postojanja King brenda, a onda Majestic i Supreme, Layers za koje smo dobili i svetska priznanja.
Kako ćete obeležiti 30 godina King sladoleda – da li su predviđene posebne kampanje, limitirane edicije ili događaji za potrošače?
King-ov jubilej komuniciraćemo kroz svaki kanal komunikacije, a krunisali smo ga sa tri limited edition proizvoda pod ukusom Desire i to na štapiću, u multipacku i u čaši. Takođe, naše potrošače obradovaćemo nagradnom igrom gde će samo jedan King otvoriti mogućnost za dobijanje atraktivnog automobila, električnog trotineta, smart telefona ili smart sata.
Šta možemo očekivati u budućnosti? Da li planirate nove ukuse, formate ili marketinške aktivnosti koje će dodatno učvrstiti King kao premijum brend?
King će u budućnosti živeti svoje vrednosti – stalno pomerajući granice, pružajući još uzbudljivija iskustva, nove prilike za konzumaciju, atraktivne formate uz obećanje vrhunskog kvaliteta i savršenog ukusa – a sve to radimo inspirisani našom pokretačkom snagom – našim potrošačima.