IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

Hello!

Za završnicu godine promena u Fruviti, dolazi promena na njenom najznačajnijem brendu Hello! koji se ovih dana pojavljuje u potpuno novom izdanju i sa novom komunikacionom platformom „Hello! služi da se druži!".
 

Ključne promene na Hello! proizvodima su: novi oblik boce od 1,5l i 0,5l, novi dizajn etiketa, novi logo i jedan novi ukus - limunada. Svojim novim izgledom Hello! ostaje prepoznatljiv, ali je jednostavniji, prirodniji i jasniji. Značenje brenda u novom okruženju dobija jasan smisao jer se Hello! veselo javlja sa etikete i poziva na druženje uz osveženje

Isti zadatak ima i nova komunikaciona platforma „Hello! služi da se druži!" koja je predstvaljena u tek lansiranoj TV reklami. Uz duhovito podsećanje naših potrošača koliko je zabavno mutigeneracijsko druženje, pokazujemo i koliko se Hello! dobro uklapa u ove prilike kućnog druženja jer kao brend, pokreće dobre vibracije a kao piće, prijatno osvežava po prihvatljivoj ceni.

Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama. TV reklamu  možete pronaći na Youtube linku http://bit.ly/2wVOHio  i na zvaničnom Facebook profilu https://www.facebook.com/Hellosokovi


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top