IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Hello!

Za završnicu godine promena u Fruviti, dolazi promena na njenom najznačajnijem brendu Hello! koji se ovih dana pojavljuje u potpuno novom izdanju i sa novom komunikacionom platformom „Hello! služi da se druži!".
 

Ključne promene na Hello! proizvodima su: novi oblik boce od 1,5l i 0,5l, novi dizajn etiketa, novi logo i jedan novi ukus - limunada. Svojim novim izgledom Hello! ostaje prepoznatljiv, ali je jednostavniji, prirodniji i jasniji. Značenje brenda u novom okruženju dobija jasan smisao jer se Hello! veselo javlja sa etikete i poziva na druženje uz osveženje

Isti zadatak ima i nova komunikaciona platforma „Hello! služi da se druži!" koja je predstvaljena u tek lansiranoj TV reklami. Uz duhovito podsećanje naših potrošača koliko je zabavno mutigeneracijsko druženje, pokazujemo i koliko se Hello! dobro uklapa u ove prilike kućnog druženja jer kao brend, pokreće dobre vibracije a kao piće, prijatno osvežava po prihvatljivoj ceni.

Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama. TV reklamu  možete pronaći na Youtube linku http://bit.ly/2wVOHio  i na zvaničnom Facebook profilu https://www.facebook.com/Hellosokovi


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top