IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Hello!

Za završnicu godine promena u Fruviti, dolazi promena na njenom najznačajnijem brendu Hello! koji se ovih dana pojavljuje u potpuno novom izdanju i sa novom komunikacionom platformom „Hello! služi da se druži!".
 

Ključne promene na Hello! proizvodima su: novi oblik boce od 1,5l i 0,5l, novi dizajn etiketa, novi logo i jedan novi ukus - limunada. Svojim novim izgledom Hello! ostaje prepoznatljiv, ali je jednostavniji, prirodniji i jasniji. Značenje brenda u novom okruženju dobija jasan smisao jer se Hello! veselo javlja sa etikete i poziva na druženje uz osveženje

Isti zadatak ima i nova komunikaciona platforma „Hello! služi da se druži!" koja je predstvaljena u tek lansiranoj TV reklami. Uz duhovito podsećanje naših potrošača koliko je zabavno mutigeneracijsko druženje, pokazujemo i koliko se Hello! dobro uklapa u ove prilike kućnog druženja jer kao brend, pokreće dobre vibracije a kao piće, prijatno osvežava po prihvatljivoj ceni.

Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama. TV reklamu  možete pronaći na Youtube linku http://bit.ly/2wVOHio  i na zvaničnom Facebook profilu https://www.facebook.com/Hellosokovi


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top