IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Grand Aroma - novo pakovanje

Grand Aroma je ovih dana izašla u grad, sasvim drugačija.

 

Može se reći da je pokazala svoje pravo lice, lice jednog brenda koji se od samog svog početka deklariše sa ponosom kao ženski.

Koncept novog, redizajniranog pakovanja, jasno komunicira autentičnost i govori jezikom vremena u kome se nalazi. Drugačijim karakterima sa pakovanja Grand Aroma slavi različitost svojih potrošačica i poručuje: "Nismo sve iste i upravo to je ono što nas čini savršenima. Biti svoja i autentična uprkos svim izazovima spoljnog sveta je put koji vodi ka pravim odlukama koje zatim naš život usmeravaju u željenom pravcu."

Koji su zapravo trenuci za Aroma kafu? Da li je to bilo koji momenat tokom dana? Naš utisak je da su oni kao zrna ove aromatične šoljice mira, svakodnevni ali odabrani. Oni obično stižu sa rečenicama kao što su: "E sad ću da popijem jednu kafu", sa značenjem, "Hoću pauzu, tajm aut" ili " Sada ja pijem kafu" sa značenjem " Ovo je moje vreme, niko da me nije remetio". Sam ritual ispijanja kafe odiše mirom i sumiranjem utisaka, jednako je prijatan kao društveni i kao "sama sa sobom" mini događaj. Ti trenuci u kojima se žena ne odriče sebe, u kojima se vraća sebi su najdragoceniji za njen život.

Zato su i poruke ove kampanje koja prati i ističe novo pakovanje, različite i u duhu ove ženske "mantre”, a priča kao takva je pre svega žensko oružje kojim se preživljava u brzini 21 veka. Aroma je kafa za priču, pravu žensku, za ćaskanje, zaključke, presecanja i sumiranje, za sve nas koje imamo isti cilj - da talentom, sposobnošću i osmehom osvojimo svet (bez obzira na godine).


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top