IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017

12.10.2017
Sajam Anuga u Kelnu ove godine je ugostio 7.405 kompanija iz 107 zemalja sveta, a izlagači su imali priliku da svoje proizvode predstave u 11 hala koje se prostiru na 284.000 m2.
 

 
Tokom prethodnih pet dana posetioci su imali priliku da vide neke od vodećih proizvođača prehrane iz celog sveta. Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, kako je potražnja za konceptom održivosti uticala na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti.

Posetioci sajma Anuga 2017 su imali priliku da vide i posete izlagače iz deset različitih prehrambenih kategorija, od kojih su svakako najveću pažnju privukili kategorije Anuga frozen food, Anuga drinks and hot beverages, kao i Anuga organic.

Anuga frozen food segmenat prehrane okupio je 563 izlagača na 28.000m2 izložbenog prostora. Posetioci su osim izlagača iz evropskih zemalja poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Holandije i Portugalije imali priliku da vide i učesnike iz Argentine, Ekvadora, Perua i SAD-a.
 



Najpoznatije svetske kompanije koje su izlagale na Anuga frozen food: 11er Nahtungsmittel, Agrarfrost, Ardo, Aviko, Erlenbacher, Gunnar Dafgard, Neuhauser, Pfalzgraf, Roncadin, Salomon Foodworld, Surgital, CPF, Delifrance i drugi.

Od predstavnika regiona bili su prisutni izlagači iz Srbije All Berries, Hibrid, Laki doo, Lucic Prigrevica, Master Fruits, Pik Becej Poljoprivreda, Planter LLC, Sicoberry, Vocar Joint Stock Company, Elixir food, Sirogojno Company, Strela LTD. Iz Makedonije: Rudine MM, Bio-fruit, Fruktana Ltd, iz Hrvatske Ragusa I Stil pekarna, a iz Slovenije Incom, Organika+  Nimrod, Panvita Mir, a iz BiH MBA Centar.

Anuga drink kategorija okupila je 576 izlagača iz celog sveta na 30.500m2 izložbenog prostora, među kojima su najpoznatiji; Austria Juice, Baltika, Dohler, Gerolsteiner, Pfanner, Riha i Rauch. U kategoriji Anuga hot beverages bilo je prisutno 162 izlagača koji su bili smešteni na 8.500m2 izložbenog prostora. Među pristunima su bili DEK, Dr. Suwelack, Dilmah, Establecimiento Las Marias, Instanta i Pellini. Takođe, u ovoj segmentu bili su vrlo zanimljivi i izlagači iz Kine, Italije, Japana, Kolumbije, Južne Koreje, Šri Lanke, Turske i Tajvana.
 



Na Anuga organic trade show-u 250 izlagača predstavilo je svoje proizvode na 11.000m2. Najpoznatiji izlagači iz Nemače su bili Alb-Gold, Emils Bio Manufaktur, Ecofinia, Elbler, Followfood, My Chipsbox, Provianat, Tropicai, Weschler i Zabler. Iz italije bili su pristutni Polobio, Natura Nuova, Probios i Sipa. iz Holandije, Francuske i Belgije su bili:  Doens Food, De Smaakkspecialist, Spack, Tradin Organic, Sanorice, Trouw, Natur’Inov, Compagnie Biodiversite i slično.
 



U prethodna dva dana pisali smo i o dešavanjima na Anuga trade meat i Anuga bread and bakery trade show-u.

Prema ocenama organizatora, broj posetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od više od 160.000 posetilaca.

Nazad
 


 
 
 
back to top