IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017

12.10.2017
Sajam Anuga u Kelnu ove godine je ugostio 7.405 kompanija iz 107 zemalja sveta, a izlagači su imali priliku da svoje proizvode predstave u 11 hala koje se prostiru na 284.000 m2.
 

 
Tokom prethodnih pet dana posetioci su imali priliku da vide neke od vodećih proizvođača prehrane iz celog sveta. Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, kako je potražnja za konceptom održivosti uticala na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti.

Posetioci sajma Anuga 2017 su imali priliku da vide i posete izlagače iz deset različitih prehrambenih kategorija, od kojih su svakako najveću pažnju privukili kategorije Anuga frozen food, Anuga drinks and hot beverages, kao i Anuga organic.

Anuga frozen food segmenat prehrane okupio je 563 izlagača na 28.000m2 izložbenog prostora. Posetioci su osim izlagača iz evropskih zemalja poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Holandije i Portugalije imali priliku da vide i učesnike iz Argentine, Ekvadora, Perua i SAD-a.
 



Najpoznatije svetske kompanije koje su izlagale na Anuga frozen food: 11er Nahtungsmittel, Agrarfrost, Ardo, Aviko, Erlenbacher, Gunnar Dafgard, Neuhauser, Pfalzgraf, Roncadin, Salomon Foodworld, Surgital, CPF, Delifrance i drugi.

Od predstavnika regiona bili su prisutni izlagači iz Srbije All Berries, Hibrid, Laki doo, Lucic Prigrevica, Master Fruits, Pik Becej Poljoprivreda, Planter LLC, Sicoberry, Vocar Joint Stock Company, Elixir food, Sirogojno Company, Strela LTD. Iz Makedonije: Rudine MM, Bio-fruit, Fruktana Ltd, iz Hrvatske Ragusa I Stil pekarna, a iz Slovenije Incom, Organika+  Nimrod, Panvita Mir, a iz BiH MBA Centar.

Anuga drink kategorija okupila je 576 izlagača iz celog sveta na 30.500m2 izložbenog prostora, među kojima su najpoznatiji; Austria Juice, Baltika, Dohler, Gerolsteiner, Pfanner, Riha i Rauch. U kategoriji Anuga hot beverages bilo je prisutno 162 izlagača koji su bili smešteni na 8.500m2 izložbenog prostora. Među pristunima su bili DEK, Dr. Suwelack, Dilmah, Establecimiento Las Marias, Instanta i Pellini. Takođe, u ovoj segmentu bili su vrlo zanimljivi i izlagači iz Kine, Italije, Japana, Kolumbije, Južne Koreje, Šri Lanke, Turske i Tajvana.
 



Na Anuga organic trade show-u 250 izlagača predstavilo je svoje proizvode na 11.000m2. Najpoznatiji izlagači iz Nemače su bili Alb-Gold, Emils Bio Manufaktur, Ecofinia, Elbler, Followfood, My Chipsbox, Provianat, Tropicai, Weschler i Zabler. Iz italije bili su pristutni Polobio, Natura Nuova, Probios i Sipa. iz Holandije, Francuske i Belgije su bili:  Doens Food, De Smaakkspecialist, Spack, Tradin Organic, Sanorice, Trouw, Natur’Inov, Compagnie Biodiversite i slično.
 



U prethodna dva dana pisali smo i o dešavanjima na Anuga trade meat i Anuga bread and bakery trade show-u.

Prema ocenama organizatora, broj posetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od više od 160.000 posetilaca.

Nazad
 


 
 
 
back to top