IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

BiH: Violeta osvaja tržišta regiona

12.02.2018
Kompanija Violeta, potvrdu za kvalitet svojih proizvoda dobila je i od samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka kompanija može da dobije za kvalitet koji nudi.
 

 
U izboru za „Proizvod godine", koji je već šestu godinu za redom organizovao najposećeniji ženski portal žena.hr u susednoj Hrvatskoj, više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje. Violeta Water care dečje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznali su i izabrali potrošači kao najbolji proizvod u 2017, u kategoriji Dečja nega i higijena, saopšteno je iz kompanije.

Na drugom mestu, u svojim kategorijama, našli su se i Violeta higijenski ulošci, kao i Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su srećni kada to prepoznaju potrošači.

Nazad
 


 
 
 
back to top