IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

Velika Britanija: Tesco ima u planu novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskontnog formata, u pokušaju da parira konkurentima Aldiju i Lidlu.

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog ritejl brenda sa konsultantskom kućom Boston Consulting Group u nameri da konkurentnim cenama stane rame uz rame sa nemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio da potpišu ugovor o poverljivosti pre ulaska u projekat, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Nanovije brojke o tržišnom udelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, sa 27,8% tržišnog udela, dok su nemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U poslednjem tromesečju, Lidl i Aldi izvestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinovani tržišni udeo od 11,9%.

Tesco je pre izvesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.


Nazad
 


 
 
 
back to top