IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

SAD: Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?

22.01.2018
Svako ko je ikada dobio irelevantnu ponudu koju nije tražio, a koja ima veze sa nečim što je prethodno uradio na internetu, poznaje to neprijatno osećanje da vas neko „posmatra". Upravo ta reakcija predstavlja glavni problem u procesu personalizacije odnosa sa kupcima.
 

 
Kada se uradi pravilno, personalizacija može biti veoma korisna, kako za kompanije, tako i za kupce. Targetirana komunikacija koja je pametno osmišljena može dovesti do dugotrajne privrženosti kupaca i porasta prihoda od 10 do 30 procenata. Međutim, jedno od glavnih pitanja i izazova za kompanije glasi – kako postići personalizaciju koja obezbeđuje pravu vrednost i relevantnost za kupca, a da se ne pređe granica privatnosti?

Da bi se bolje prepoznale prave želje kupaca, kompanija McKinsey sprovela je istraživanje među 60 kupaca, prevashodno sa područja SAD-a, od kojih su zatražili da putem mobilnog telefona vode evidenciju svojih personalizovanih interakcija sa različitim brendovima tokom dve nedelje. Uz pomoć više od 2.000 unosa, izvedeni su zaključci o tome kakva vrsta personalizovane komunikacije funkcioniše kod kupaca, a kakva ne.

Među osnovnim sugestijama su davanje preporuka za relevantne proizvode i usluge kojih se kupac sam ne bi setio, kao i kontaktiranje kupaca u momentima kada su raspoloženi za kupovinu. Takođe se preporučuje podsećanje kupaca na stvari koje bi najverovatnije želeli da znaju, uključujući ponude i akcije, ali možda ne prate pažljivo. Dodatno se navodi potreba za izgradnjom sveobuhvatnog odnosa sa kupcem kroz interakciju i uzimanje u obzir njegovih stavova, razmišljanja i potreba. Uz sve to, navedeno je da bi trebalo kupcu predstaviti vrednost koja za njega ima smisla.

Detaljnije o ovih pet izjava kupaca koje se odnose na ono što cene u personalizovanoj komunikaciji čitajte u januarsko/februarskom izdanju InStore magazina.



Nazad
 


 
 
 
back to top