IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

EDUKACIJA: Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next

12.10.2017
Nilsen konferencija pod nazivom "The Science Behind What’s Next" ("Nauka iza onoga što sledi"), održana je u juče, u beogradsom restoranu Just&Lobby.
 

 
Središnja tema ovogodišnje konferencije bila je ponašanje i odluke kupca, kako u Srbiji, tako i u regionu, ali i šire. Nilsen stručnjaci iz različitih oblasti, koji se bave kupcem, učesnicima su približili ono što stoji iza njegove odluke o kupovini.

Na konferenciji je bilo reči i o važnosti izgleda proizvoda, kao i mesta u prodavnici na kojem se on nalazi. Specifično ometajuće okruženje u kojem današnji kupci žive pokazalo se kao jedna od najvažnijih tema pri kreiranju strategije prodaje, razvoja i marketinga. Upravo o tom specifičnom okruženju i njegovim implikacijama po kupovnim odlukama, govorio je Oleg Volostrigov, stručnjak za neuroscience potrošača.

Razumevanje ovih fenomena predstavlja ključan element uspešnog poslovanja bilo koje kompanije. Pravi podaci prave razliku između nagađanja i znanja. Koristeći naučno zasnovana Nilsen rešenja ne treba da se pitate šta je sledeće - znaćete! Upravo zbog toga se može reći da nauka i uspeh poslovanja nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Sve što je nekada bilo nagađanje sada, potkrepljeno podacima, postaje znanje.

Andrej Dvojčenkov, generalni direktor Nielsen Adriatics, tim povodom izjavio je: Mi smo kupci i potrošači, zato moramo imati više razumevanja za ono što oni traže ili mi tražimo, šta nas inspiriše, što je i najvažnije da bi kupovina bila uspešna. Da li smo i šta kupili, koju vrstu proizvoda, kakve novine nam prijaju je takođe važno, zato je ideja ove konferencije nastavak razvoja potrošačkog duha i kako da ga učinimo još zabavnijim.

Nilsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja se bavi podacima i istraživanjem tržišta, a najveća primena njihovih istraživanja događa se u poslovnom okruženju gde vodeće kompanije osnažuju svoje prisustvo na tržištu relevantnim uvidima koje dobijaju iz ovih istraživanja.


Nazad
 


 
 
 
back to top