IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

EDUKACIJA: Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next

12.10.2017
Nilsen konferencija pod nazivom "The Science Behind What’s Next" ("Nauka iza onoga što sledi"), održana je u juče, u beogradsom restoranu Just&Lobby.
 

 
Središnja tema ovogodišnje konferencije bila je ponašanje i odluke kupca, kako u Srbiji, tako i u regionu, ali i šire. Nilsen stručnjaci iz različitih oblasti, koji se bave kupcem, učesnicima su približili ono što stoji iza njegove odluke o kupovini.

Na konferenciji je bilo reči i o važnosti izgleda proizvoda, kao i mesta u prodavnici na kojem se on nalazi. Specifično ometajuće okruženje u kojem današnji kupci žive pokazalo se kao jedna od najvažnijih tema pri kreiranju strategije prodaje, razvoja i marketinga. Upravo o tom specifičnom okruženju i njegovim implikacijama po kupovnim odlukama, govorio je Oleg Volostrigov, stručnjak za neuroscience potrošača.

Razumevanje ovih fenomena predstavlja ključan element uspešnog poslovanja bilo koje kompanije. Pravi podaci prave razliku između nagađanja i znanja. Koristeći naučno zasnovana Nilsen rešenja ne treba da se pitate šta je sledeće - znaćete! Upravo zbog toga se može reći da nauka i uspeh poslovanja nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Sve što je nekada bilo nagađanje sada, potkrepljeno podacima, postaje znanje.

Andrej Dvojčenkov, generalni direktor Nielsen Adriatics, tim povodom izjavio je: Mi smo kupci i potrošači, zato moramo imati više razumevanja za ono što oni traže ili mi tražimo, šta nas inspiriše, što je i najvažnije da bi kupovina bila uspešna. Da li smo i šta kupili, koju vrstu proizvoda, kakve novine nam prijaju je takođe važno, zato je ideja ove konferencije nastavak razvoja potrošačkog duha i kako da ga učinimo još zabavnijim.

Nilsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja se bavi podacima i istraživanjem tržišta, a najveća primena njihovih istraživanja događa se u poslovnom okruženju gde vodeće kompanije osnažuju svoje prisustvo na tržištu relevantnim uvidima koje dobijaju iz ovih istraživanja.


Nazad
 


 
 
 
back to top