IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 27.05.2018 || Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |   ||
   

PROMOCIJA: Metro obeležio godinu privatne robne marke

12.02.2018
Povodom obeležavanja godine privatne robne marke 9. februara, organizovan je gastro izazov i druženje sa predstavnicima medija u Metro HoReCa centru, a tom prilikom je predstavljena i Milica Aleksić, novi rukovodilac ovog centra. 
 
Njena ekspertiza i iskustvo u oblasti gastronomije stečeni su tokom dvadesetdvogodišnje karijere u beogradskim restoranima, kao i prilikom profesionalnih angažmana u Francuskoj i Italiji. Milica je postigla i značajan uspeh na raznim međunarodnim kulinarskim takmičenjima.

Metro posebnu pažnju posvećuje razvoju sopstvenih robnih marki, sa željom da partnerima u ugostiteljstvu ponudi najbolje i najkvalitetnije usluge i rešenja – među kojima su Metro Chef, Metro Professional i Metro Premium. Stavljajući na proizvode svoje ime, Metro potvrđuje da je garant kvaliteta i pouzdanosti, ali pre svega pouzdan partner u poslovanju, i ono što ovu kompaniju istinski izdvaja od ostalih, navode iz kompanije. 
 
Kako još navode, ključ uspešnog poslovanja kompanija vidi upravo u posvećenosti odnosu sa svojim kupcima, doprinoseći razvoju njihovog poslovanja. Širok asortiman izuzetno kvalitetnih proizvoda u potpunosti je prilagođen potrebama u ugostiteljstvu, kao i svim iskrenim poštovaocima hrane. Uz sopstvene robne marke, Metro u ponudi ima vrhunske proizvode, poput sveže ribe iz Severnog mora, jagnjetine sa Novog Zelanda, Peštera, takođe sve raznolikosti azijske kuhinje, bogatu paletu italijanskih proizvoda, kao i tradicionalne specijalitete sa našeg podneblja, dodaju oni. 



Nazad
 




 
 
 
back to top