IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Svet: Metro AG ostvario rast prodaje

20.10.2017
Na osnovu preliminarnih rezultata, u finansijskoj 2016/17. godini, Metro je ostvario porast like-for-like prodaje za 0,5%. Ukupna prodaja porasla je za 1,6%, na 37,1 milijardi evra, dok je prodaja u domaćoj valuti povećana za 1,1%.  
 

U prvom kvartalu, nova - nezavisna kompanija Metro, ostvarila je rast prodaje, izjavio je Olaf Koh, predsednik Borda menadžera Metro AGOstvarili smo i značajan napredak i u četvrtom kvartalu, naročito kada je u pitanju dostava u veleprodaji, kao i online poslovanju Real-a. Posmatrajući u celini, iza nas je pozitivna finansijska godina, u okviru koje smo takođe uspešno završili proces tranzicije, i razdvajanjem METRO Grupe dodatno izoštrili fokus našeg poslovanja, dodaje on.
  
Posmatrajući uporedni godišnji period, like-for-like prodaja Metroa porasla je za 0,5% u četvrtom kvartalu 2016/17. I Metro i Real su ostvarili porast like-for-like prodaje. Ukupna prodaja Metroa porasla je za 0,7% na 9,2 milijarde evra. 

Dostava u veleprodaji nastavila je dinamičan razvoj u finansijskoj 2016/17. godini sa porastom prodaje više od 25% na više od 4,6 milijardi evra, što je doprinelo da dostava čini 16% prodaje u finansijskoj godini.

Nazad
 


 
 
 
back to top