IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

Svet: Metro AG ostvario rast prodaje

20.10.2017
Na osnovu preliminarnih rezultata, u finansijskoj 2016/17. godini, Metro je ostvario porast like-for-like prodaje za 0,5%. Ukupna prodaja porasla je za 1,6%, na 37,1 milijardi evra, dok je prodaja u domaćoj valuti povećana za 1,1%.  
 

U prvom kvartalu, nova - nezavisna kompanija Metro, ostvarila je rast prodaje, izjavio je Olaf Koh, predsednik Borda menadžera Metro AGOstvarili smo i značajan napredak i u četvrtom kvartalu, naročito kada je u pitanju dostava u veleprodaji, kao i online poslovanju Real-a. Posmatrajući u celini, iza nas je pozitivna finansijska godina, u okviru koje smo takođe uspešno završili proces tranzicije, i razdvajanjem METRO Grupe dodatno izoštrili fokus našeg poslovanja, dodaje on.
  
Posmatrajući uporedni godišnji period, like-for-like prodaja Metroa porasla je za 0,5% u četvrtom kvartalu 2016/17. I Metro i Real su ostvarili porast like-for-like prodaje. Ukupna prodaja Metroa porasla je za 0,7% na 9,2 milijarde evra. 

Dostava u veleprodaji nastavila je dinamičan razvoj u finansijskoj 2016/17. godini sa porastom prodaje više od 25% na više od 4,6 milijardi evra, što je doprinelo da dostava čini 16% prodaje u finansijskoj godini.

Nazad
 


 
 
 
back to top