IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Francuska: L'Oréal snažan u četvrtom tromesečju

12.02.2018
Prihod u poslednjem kvartalu porastao je za 5,5% na uporednoj osnovi, saopšteno je iz kozmetičke kompanije sa sedištem u Parizu, sa luksuznim proizvodima kao predvodnicima rasta šesto tromesečje zaredom.
 

To je iznad očekivanog rasta od 4,9%, koliko su predvideli analtičari.

U kompaniji kažu da je globalni rast prodaje luksuznih preoizvoda, pre svih Lancome brenda, donekle nadomestio slabiji rast u diviziji kozmetičkioh proizvoda široke potrošnje, koji predstavljaju gotovo polovinu ukupne prodaje.

Potrošačima koji su ranije kupovali Garnier šampone i L'Oréal Paris noćne kreme u drogerijama sad pažnju privlače i manje poznati brendovi, dok, sa druge strane, L'Oréal Luxe ostvaruje "spektakularan rast, naročito u Aziji”, izjavio je izvršni direktor kompanije Jean-Paul Agon.

Prodaja u luksuznoj diviziji L'Oréala skočila je za 9,8% u četvrtom, prazničnom tromesečju, slede potrošački segment sa rastom od 3% i profesionalne linije za salone sa rastom za 2%.

Celogodišnji operativni profit porastao je za 3%, na 4,7 milijardi evra, a kompanija je izvestila i o rekodrnoj vrednosti operativne margine za 18%.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 




 
 
 
back to top