IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Nemačka: Izlagači na Anugi očekuju nova tržišta i partnere

10.10.2017
Predstavnici firmi iz Srbije koje svoje proizvode izlažu na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije Anuga 2017, od 7. do 11. oktobra u Kelnu, zadovoljni su učešćem i organizacijom nastupa na ovoj manifestaciji i očekuju nove poslove i partnere.
 

 
Kako podsećaju iz Privredne komore Srbije (PKS), u zajedničkoj organizaciji sa Razvojnom agencijom Srbije (RAS), na sajmu se predstavlja 21 kompanija na dva nacionalna štanda.
   
Aleksandar Marković, izvršni direktor kompanije ITN Grupa, ističe da ta kompanija već pet godina učestvuje na sajmu u Kelnu i uz podršku PKS plasira proizvode na tržištu Nemačke. Veliki je interes za proizvode iz našeg asortimana zamrznutog voća, a poseban značaj za našu kompaniju imaju kontakti ostvareni na sajmu. Osim toga što proširujemo saradnju sa nemačkim partnerima, otvaramo i nova tržišta, kao što su indijsko, japansko, južnokorejsko. Saradnja i podrška Privredne komore Srbije u protekle četiri godine je izvanredna, kazao je Marković i dodao da PKS, osim što finansijski podržava nastup kompanija, doprinosi unapređenju konkurentnosti izvoznika iz Srbije.

Boris Obradović, direktor i vlasnik firme Laki iz Arilja, smatra da je učešće na sajmovima, a posebno Anugi, veoma značajno za svakog izvoznika iz Srbije. Već petu godinu nastupamo na ovom sajmu sa PKS, a učešće na sajmovima veoma je bitno za kompanije, jer obezbeđuje prisutnost na evropskom tržištu, istakao je Obradović.

I Milena Cvetić, direktor firme Master Fruits, podseća da kompanija već godinama izlaže na sajmovima u organizaciji PKS-a, ocenjujući da je to jedan od najznačajnijih vidova prezentacije. Svake godine napravimo dodatne izvozne poslove i jako je bitno da imate kontinuitet u prezentaciji na sajmovima i unapređujete izvoz. Već smo ostvarili nekoliko značajnih kontakata i očekujemo da ćemo naći nova izvozna tržišta, istakla je Cvetić, ukazujući na veliku podršku Komore u unapređenju izvoznih poslova.

Na sajmu Anuga imamo priliku da se sretnemo i upoznamo sa najvećim svetskim kupcima, da promovišemo svoje proizvode. Interesovanje je veliko i već smo imali desetak vrlo značajnih kontakta, rekla je Ksenija Petrović, brend menadžer u kompaniji Pionir.

Mile Kocić, vlasnik kompanije Yumis, koja već tradicionalno izlaže na sajmu u Kelnu i izvozi u više od 20 zemalja, očekuje nove velike poslove kako na tržištu Evrope tako i na drugim kontinentima. Kako objašnjava, ohrabruje velika posećenost štandova PKS-a, kao i to što su izlagači prisutni u dve hale. Sudeći po prvim rezultatima i sastancima može se reći da će biti veoma uspešan nastup kompanija koje su prisutne na sajmu u Kelnu, ukazao je Kocić.

Za Miloša Mijovića, predstavnika kompanije za preradu voća i povrća Flora, koja posluje u sastavu PIK Bečeja, odnosno MK Grupe, sajam u Kelnu je odlična prilika da se upoznaju nove kompanije, poslovni partneri i uspostavi saradnja sa novim tržištima. Mnogo nam znači podrška PKS koja je u nacionalnom paviljonu organizovala veliki broj izlagača iz Srbije i aktivno organizuje B2B sastanke sa velikim kompanijama iz Evrope, pomaže uspostavljanju novih kontakta i osvajanju novih tržišta, ocenio je Mijović.


 
 





Nazad
 


 
 
 
back to top