IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: InStore na sajmu Brand licensing Europe

11.10.2017
InStore magazina ima svog predstavnika na zanimljivom sajmu koji se ovih dana odvija u Londonu.
 

 
Brand licensing Europe je najveći evropski sajam licenci, industrije koja je zadnjih godina u stalnom porastu.
 
Na sajmu se mogu sresti razni likovi iz crtaća, filmova ili stripova koji se smeše sa svojih štandova pa sve izgleda razigrano… S druge strane osoblje u poslovnoj odeći podseća da je reč ipak o poslu.
 
 
 
Licenciranje proizvoda uvažen je način saradnje između robnih marki i licence s kojim se dodaje dodatna vrednost proizvodima, a istovremeno se proširuje obim licence izvan osnovne kategorije.
 
Industrija licence u 2016. godini je porasla 4,4% i prvi put je premašila globalnu vrednost od 201,6 milijardi funti. Većina tog prometa ostvaruje se u Severnoj Americi i zapadnoj Evropa, dok države iz istočnog dela Evrope malo zaostaju, što treba shvatiti kao izazov, jer otvara prostor novim prilikama.



Nazad
 


 
 
 
back to top