IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

Holandija: Heineken uvećao prihode u prošloj godini

12.02.2018
Kompanija Heineken je saopštila da je prošle godine ostvarila rast organskog prihoda za 5%, skokom vrednosti prodaje sa 20,8 milijardi evra u 2016. godini na 21,9 milijardi evra u 2017. godini.
 

Vrednost organskog operativnog profita uvećana je za 9,3%, na 3,8 milijardi evra.

Količinski rast prodaje zabeležen je na svim tržištima - zapadno-evropskom za 0,2%, na tržištima Afrike, bliskog istoka i istočne Evrope za 4,8%, u severnoj i južnoj Americi za 3,3% i azijsko-pacifičkoj regiji za 8,9%, posmatrano na godišnjem nivou.

U kompaniji kažu da je „zdrav rast" ostvaren na tržištu Evrope, pre svega u Italiji, Španiji, Francuskoj i Holadniji, zahvaljujući lansiranju bezalkoholnog piva Heineken 0.0.

Heineken 0.0 sada je dostupan na 16 tržišta i donosi rezultate „bolje od očekivanih", dok je Heineken Light, verzija sa manjim sadržajem alkohola, ostvarila jednocifreni rast.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 


 
 
 
back to top