IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Italija: Grupa Campari prodaje Lemonsoda poslovanje

09.10.2017
Italijanski proizvođač pića, grupa Campari prodaje svoje Lemonsoda poslovanje danskoj pivarskoj kompaniji Royal Unibrew.
 

Ovaj 80 miliona evra vredan dogovor uključuje bezalkoholne, voćne, gazirane varijante Lemonsoda, Oransoda, Pelmosoda i Mojito Soda, koje su sve grupisane u brendove Freedea i Crodo, sa izuzetkom brenda Crodino.

Prošle godine, ovi brendovi su ostvarili totalnu neto prodaju od 32,8 miliona evra, što je 2% od ukupne neto prodaje grupe. Italija je bila glavno tržište, odgovorna za 84,3% od ukupne prodaje i Lemonsoda je italijanski lider na tržištu gaziranih pića citrusne osnove.
 
Dogovor o prodaji uključuje i proizvodni i pogon za flaširanje koji su u Crodou, na severu Italije, kao i pripadajuće izvore vode i inventar kompanije. Kao deo dogovora, Royal Unibrew će nastaviti da proizvodi određene proizvode, koji su u vlasništvu Campari grupe, a trenutno se proizvode u ovoj fabrici.
 
Ova transakcija koja treba da bude završena do kraja ove godine, deo je nastojanja Campari Grupe da usmeri svoj portfolio na poslovanje ključnih brendova.

Da podsetimo, u julu je kompanija potpisala ugovor o prodaji zgrade sedišta Grand Marnier u Parizu za 35,3 miliona evra, a takođe su prodali i Carolans Irish Cream i Irish Mist Whiskey brendove, kao i Château de Sancerre vinsko poslovanje. 
 
Izvor: www.esmmagayine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top