IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

PODRŠKA: Gorenje na jubilarnom 50. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu

10.10.2017
Opredeljena da ulaže u razvoj mladih talenata, Gorenje Grupa kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, ove godine bila je pokrovitelj prvog takmičenja učenika, studenata i profesionalnih kuvara - „Gastro izazov Dunavskog regiona".
 

 
Takmičenje za zemlje regiona, po prvi put je održano u okviru Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu, od 05. do 07. oktobra.
 
Goran Sorak, direktor marketinga kompanije Gorenje je izjavio: Kompanija Gorenje podržava razvoj mladih zbog čega sarađujemo sa fakultetima i stručnim školama. Ovog puta, imamo priliku da podržimo buduće kulinarske majstore koji će svoja najbolja jela pripremati na vrhunskim Gorenje aparatima. Gorenje je brend prisutan već 67 godina u Srbiji ali i regionu i sinonim je za inovaciju i kvalitet, zbog čega nam je posebno drago da podržimo takmičenje u kojem učestvuju studenti i učenici iz regiona.

Međunarodni sajam turizma proslavio je 50 godina postojanja, uz nov program usmeren na takmičenje mladih, učenika i studenata, ali i profesionalnih kuvara.

U sklopu sajma održan je i „Gorenje Gastro planet" na kojem je desetak ambasadora predstavilo gastronomsko nasleđe svojih država kuvajući u kuhinjama koje je opremilo Gorenje,
navodi se u saopštenju kompanije.

Nazad
 

 
 
 
back to top