IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Nemačka: Čadež obišao srpske proizvođače koji izlažu na sajmu u Kelnu

09.10.2017
Privredna komora Srbije podržaće domaće kompanije u nameri da jačaju izvozne kapacitete i pronalaze nova tržišta ne samo organizacijom učešća na svetskim sajmovima već i povezivanjem sa potencijalnim partnerima, kao i kroz stručne analize tržišta na koja mogu da plasiraju svoje proizvode, izjavio je u Kelnu Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.
 

 
Čadež je juče obišao Nacionalni paviljon Srbije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije „Anuga 2017" i istakao da, u organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije, na sajmu izlaže 21 kompanija i da će se srpska privreda ove godine predstaviti na 18 svetskih sajmova. Predsednik PKS je podsetio da je na prošlom sajmu u Kelnu izlagalo 15 kompanija, da je održano oko 700 sastanaka i ugovoreno oko četiri milona evra poslova.

Kako je saopšteno iz komore, Čadež očekuje da će u narednoj godini još više kompanijа iz Srbije, uz podršku PKS i RAS, izlagati na većem broju svetskih sajmova što je odlična prilika da osvoje nova tržišta i nađu kupce širom sveta.  
 
Govoreći o bilateralnim odnosima Srbije i Nemačke predsednik PKS je istakao da je Nemačka naše najveće izvozno tržište i jedan od najvećih investitora u srpsku privredu. Kako je dodao, Nemačka je važno tržište i za naše izlagače na sajmu u Kelnu.

Proizvođači iz Srbije od 7. do 11. oktobra predstavljaju proizvodne programe na dva nacionalna štanda – u paviljonu gotovih proizvoda „Fine Food" i u paviljonu zamrnutih proizvoda „Frozen Food". U hali za gotove proizvode, na štandu površine 69,50 m2 je 10 srpskih kompanija: Pionir, Jaffa, Yumis, Bilje Borča, Basket, Agranela, Zdravo organik, PFI Groser, Interfood 60, ACM Drying.

Na nacionalnom štandu, u hali za zamrznute proizvode na štandu površine 112 m2 izlaže 11 firmi: Sicoberry, PIK Bečej, Mirax Agrar, Planter, ITN, Voćar, Master fruit, Jugprom, Hibrid, Laki, All Berries.

iz PKS-a ističu da su proizvođači iz Srbije zadovoljni učešćem i organizacijom nastupa na sajmu i da očekuju nove poslove i partnere.


Nazad
 


 
 
 
back to top