IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 27.05.2018 || Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |   ||
   

POSLOVANJE: Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima

22.01.2018
Za 2018. godinu postavili smo ambiciozan, ali i ostvariv plan, koji podrazumeva prihod od 32 miliona evra. Taj cilj planiramo da ostvarimo na osnovu očekivanog rasta od 12% na postojećim tržištima, zatim obnavljanjem saradnje sa velikim veleprodajnim i maloprodajnim lancima u Srbiji, kao i ulaskom u premium segment u praškastim i tečnim deterdžentima na svim tržištima, najavila je Maja Čečavac, generalni direktor kompanije Beohemija.
 

                     Maja Čečavac, generalni direktor kompanije Beohemija (Foto: eKapija)
 
Ona je, u intervjuu za eKapiju, između ostalog istakla da ostvarene rezultate duguju ulaganju novog rukovodstva u iznosu od 5,3 miliona evra, kao i činjenici da su zadržali sve zaposlene.

Kompanija Beohemija izašla je prošle godine iz stečaja zahvaljujući tome što ju je preuzeo novosadski Preston. To preduzeće najpre je u junu kupilo, kao odvojene celine, Beohemiju i Beohemiju-Inhem, a u oktobru 2017. sve tri firme spojene su u jednu, pod imenom Beohemija. Deterdženti duel, selection by duel, spin, pompa i scalla dobili su time novog vlasnika.

Nakon ove transakcije, rukovodstvo kompanije objavilo je krajem prošle godine da je od juna Beohemija zabeležila rast prihoda od prodaje u iznosu od 32%, a značajan uspeh postignut je zahvaljujući povećanju proizvodnje od 47% u kategorijama praškastih i tečnih proizvoda kućne hemije.

Sumirajući prošlogodišnje rezultate, sagovornica eKapije ističe da je ostvaren prihod od prodaje u iznosu od 22 miliona evra, što predstavlja skok od 30% u odnosu na period stečaja.

Ona je najavila da u prvom kvartalu ove godine planiraju da sa praškastim i tečnim deterdžentima uđu u premijum segment, ali i da prošire postojeći portfolio, uvođenjem novih mirisnih nota.

To jesu veliki ciljevi, ali su naši trenutni proizvodni kapaciteti, koji iznose 100.000 tona praškastih deterdženata i 55 miliona litara tečne hemije godišnje, dovoljni da ispune planove poslovanja za tekuću godinu, kao i da odgovore na strategiju našeg budućeg razvoja. Dodatno, u planu je i obnavljanje saradnje sa kupcima u segmentu robnih marki koje trenutno zauzimaju veoma značajno tržišno učešće. Takođe, pregovaramo i sa jednom značajnom svetskom kompanijom, objasnila je Čečavac.

Kada je o inostranim tržištima reč, kako je dodala, proizvode zasad plasiraju u Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju, Jermeniju i Švedsku, a Zainteresovani su za tržišta Rusije, Belorusije, Kazahstana, kao i Afrike. Prema jenim rečima, i tržište Evropske unije takođe pokazuje potrebe za njihovim proizvodima.
 
Izvor: eKapija

Nazad
 




 
 
 
back to top