IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

SAD: Amerikanci ne veruju svežoj piletini

19.10.2017
Gotovo polovina kupaca u SAD uverena je da je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom, pokazuje istraživanje američke organizacije NCC.

Povodom učestalih problema sa kvalitetom živinskog mesa i primera trovanja ovom hranom i poverenje potrošača širom sveta je očigledno dovedeno u pitanje.

Prema poslednjem istraživanju američke organizacije NCC (Nacionalni savet za živinu), čak 77 odsto anketiranih građana smatra da se u hranu za uzgoj živine dodaju hormoni, dok trećina veruje da ona sadrži i antibiotike. Gotovo polovina ispitanika uverena je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom.

Američki kupci čak u 78 odsto slučajeva smatraju da su pilići genetski modifikovani i da proizvođači i na ovaj način pokušavaju da povećaju rast prodaje i prihoda.


Nazad
 


 
 
 
back to top