IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Dvocifreni rast većine poslovnih segmenata Atlantica  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |   ||
   

SAD: Amerikanci ne veruju svežoj piletini

19.10.2017
Gotovo polovina kupaca u SAD uverena je da je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom, pokazuje istraživanje američke organizacije NCC.

Povodom učestalih problema sa kvalitetom živinskog mesa i primera trovanja ovom hranom i poverenje potrošača širom sveta je očigledno dovedeno u pitanje.

Prema poslednjem istraživanju američke organizacije NCC (Nacionalni savet za živinu), čak 77 odsto anketiranih građana smatra da se u hranu za uzgoj živine dodaju hormoni, dok trećina veruje da ona sadrži i antibiotike. Gotovo polovina ispitanika uverena je većina pilećeg mesa koje se nudi na tržištu zaražena salmonelom.

Američki kupci čak u 78 odsto slučajeva smatraju da su pilići genetski modifikovani i da proizvođači i na ovaj način pokušavaju da povećaju rast prodaje i prihoda.


Nazad
 



 
 
 
back to top