Distribucija predstavlja srž poslovanja Centrosinergije – kroz svakodnevno prisustvo na tržištu, široku pokrivenost i blisku saradnju sa principalima, kompanija obezbeđuje optimalnu dostupnost proizvoda i kvalitetnu uslugu svim prodajnim kanalima. Prodajni deo poslovanja oslanja se na sopstvenu prodajnu silu, koja pokriva celu teritoriju Srbije i omogućava direktan kontakt sa tržištem i efikasnu realizaciju prodajnih ciljeva.
Nakon deset godina duge i uspešne saradnje sa našim najvećim principalom, British American Tobacco, kroz zahtevni tenderski proces potvrdili smo partnerstvo i za naredne godine. Partnerstvo sa BAT funkcioniše u čvrstoj sprezi sa jedinstvenim modelom distribucije na tržištu, u vidu podrške sopstvenog maloprodajnog lanca kioska Moj Kiosk. Sinergija cigareta, novih kategorija i impulsne robe predstavlja našu snagu i konkurentsku prednost, uz ostale snažne FMCG brendove i stabilnu podršku sopstvene logistike.
Poseban iskorak načinjen je kroz digitalnu transformaciju prodajno-distributivnih i logističkih procesa. Od 2023. godine u procesu isporuke koristi se digitalna dostavnica, čime je dodatno ubrzan i unapređen tok robe od distributivnih centara do prodajnih mesta, a podaci o isporukama postali su transparentni svim partnerima. Kompanija koristi napredna softverska rešenja za optimizaciju prodajnih i distributivnih ruta, što omogućava preciznije planiranje, efikasnije pokrivanje tržišta i maksimalnu iskorišćenost resursa.
Modernizacija centralnog distributivno-logističkog centra u Makišu, uz mrežu od 13 regionalnih centara, obezbeđuje brz odgovor na potrebe tržišta. Istovremeno, ulaganje u automatizaciju i digitalne alate omogućava kompaniji da podrži partnere u ostvarivanju rasta prodaje i kreiranju održivih lanaca snabdevanja.
Prateći globalne trendove održivosti, vozni park kompanije proširen je vozilima na prirodni gas, a nedavno je započeta nabavka i testiranje upotrebe električnih vozila, što doprinosi smanjenju emisije štetnih gasova u urbanim sredinama i jača ekološku dimenziju FMCG distribucije.
Na predstojećoj konferenciji o inovacijama u FMCG sektoru, Centrosinergija će predstaviti svoja iskustva u digitalizaciji i unapređenju distribucije, naglašavajući kako savremena distribucija postaje strateški partner brendovima, a ne samo servis.
Izvor: Centrosinergija
Foto: Branko Radulović/Centrosinergija