Summi1
Summit2

InFokus oktobar 2025: Zamrznuta hrana

NAJAVE

Srbija

07.10.2025

U oktobarskom izdanju, jedna od rubrika InFokus donosi analize Zamrznute hrane. Za nas su istraživanja, na ovu temu, uradile agencije Focus i Mediana.

U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u oktobarskom broju:

  • Kako pokazuje istraživanje agencije Focus, u kategorijama zamrznute hrane su primećene promene u periodu januar–jul 2024. i istog perioda 2025. godine. Najjače oglašavana kategorija, zamrznuto povrće solo, beleži blagi pad sa 17,7% na 17,3%. Zamrznuta testa opadaju sa 15,6% na 12,6%. Nasuprot tome, mešano povrće raste sa 10,1% na 12,9%. Zamrznuta riba ostvaruje umereni rast sa 6,9% na 7,1%. Najizraženiji porast beleži zamrznuti krompir, koji skače sa 5,6% na 7,8%.
  • Iz agencije Mediana navode da je uvek zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda videti i relativno učešće velikih i umerenih konzumenata, odnosno svih onih koji su zamrznuto povrće konzumirali jednom nedeljno i češće. Najveći procenat velikih i umerenih konzumenata zamrznutog povrća je u Srbiji (37,9%), dok je najmanji procenat velikih i umerenih konzumenata zamrznutog povrća u Sloveniji (20,4%). Postoji približno 3,8 miliona ljudi na ova četiri tržišta koji su konzumirali ovu kategoriju jednom nedeljno i češće.

Budite deo oktobarskog izdanja InStore magazina!

Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:

✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa 

Kontakt:

Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs                 
Telefon: +381 63 345-810

Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs                  
Telefon: +381 69 112-2460

Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs               
Telefon: +381 63 104-1498