U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u oktobarskom broju:
- Focus: Majonez i dalje prednjači, iako beleži pad sa 47,7% na 44,5%. Kečap zauzima stabilno drugo mesto, uz rast sa 27,2% na 30,4%. Hladni sosovi su blago porasli sa 13,7% na 14,1%, dok senf beleži rast sa 6,2% na 8%. Prelivi za salatu su smanjili bruto oglašivačku vrednost sa 3,5% na 2,3%, a sosovi za deserte su opali sa 1,7% na svega 0,7%.
- RetailZoom: Ukoliko posmatramo segmenataciju sosova i dresinga po količini, čak 22% količina čini tartar sos, dresinsi za salate (poput cezar, jogurt dresinga, blue cheese...itd) učestvuju sa 19%, za njima slede paradajz sosovi sa 15%, čili sosovi takođe učestvuju sa 15%, potom sledi pesto sos sa 6%, soja sos sa 5%, burger sos i dip sa po 3%, bolonjeze sos i roštilj sos sa po 2%, dok preostale vrste pojedinačno imaju ispod 2% (pica sos, kari sos, vorčester i još desetina različitih varijacija).
Budite deo oktobarskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498