Uporediva prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama segmentu porasla je 4,6%, zahvaljujući snažnom rastu u kategorijama prehrane i zdravlja i wellnessa.
Globalna e-trgovina je u ovom periodu porasla za 25%, predvođena uslugom "Click & Collect" i marketplace platformom, navodi se u saopštenju kompanije.
Globalni oglašivački biznis je porastao za 46%, dok je Walmart Connect u SAD porastao za 31%.
Prihodi od članarina i drugih izvora su porasli 5,4%, uključujući rast od 15,3% u prihodima od članarina globalno.
Bruto marža je porasla za četiri bazna poena, predvođena poslovanjem kompanije u SAD.
Prilagođena zarada po akciji iznosila je 0,68 dolara, dok je operativni prihod smanjen za 0,7 milijardi dolara, odnosno 8,2%, pod uticajem jednokratnih pravnih i restrukturacionih troškova.
Momentum u našem poslovanju dolazi iz načina na koji inoviramo i realizujemo strategiju. Povezivanje sa našim kupcima i članovima kroz digitalna iskustva pomaže da unapredimo posao, a način na koji koristimo veštačku inteligenciju dodatno će poboljšati ta iskustva. Naš pristup je vođen ljudima, a osnažen tehnologijom, i zaista sam ponosan na to kako naši zaposleni nastavljaju da donose promene i rezultate za kompaniju, rekao je Doug McMillon, predsednik i izvršni direktor kompanije Walmart.
Kompanija u trećem kvartalu očekuje rast neto prodaje u rasponu od 3,75% do 4,75%, a u istom rasponu očekuje i rast prodaje na godišnjem nivou.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore