Osnovu kampanje čini istraživanje o brendu poslodavca, sprovedeno u zemljama u kojima dm posluje, među zaposlenima i u eksternoj javnosti.
Zaposleni su srce naše kompanije. Njihova posvećenost, autentičnost i međusobna podrška čine dm posebnim. Svojim radom i angažmanom oni doprinose kako razvoju kompanije tako i dobrobiti šire zajednice. Kampanju "Posao nadahnut životom" pokrenuli smo da bismo pokazali koliko cenimo raznolikost, ali i snagu zajedništva koja nas povezuje. Želimo da svakom zaposlenom pružimo prostor da raste, da se razvija u skladu sa sopstvenim potencijalima i oseća ispunjeno – i profesionalno i lično. To nije samo obećanje, već je i način na koji svakodnevno živimo svoje vrednosti, izjavila je Maja Petrović Kolaković, rukovodilac Ljudskih resursa dm Srbija i Severna Makedonija.
Kompanija dm nudi fleksibilne modele rada u prodaji, mogućnost rada od kuće za centralne pozicije, redovne sistematske preglede u renomiranim privatnim zdravstvenim ustanovama, kontinuirane prilike za profesionalni razvoj i podsticajno okruženje koje poštuje lične izbore i različite životne ritmove.
Dodatno, kompanija je od 2025. godine uvela dodatne dane odmora, tako da zaposleni imaju najmanje 22, a najviše čak 30 dana godišnjeg odmora, u skladu s godinama starosti.
U okviru ove kampanje, u austrijskim gradovima Linc i Ens organizovano je međunarodno fotografisanje u kom je učestvovalo 14 zaposlenih iz više zemalja u kojima dm posluje. Oni su postali autentični ambasadori kampanje, ne samo kao predstavnici različitih tržišta, već i kao ljudi koji svojim životnim pričama, profesijama i energijom najbolje oslikavaju ono što dm jeste: zajednica u kojoj su uvažavanje različitosti, međusobna podrška i autentičnost temelj delovanja, poručuju iz kompanije.
Internacionalna kampanja "Posao nadahnut životom" ujedinjuje lokalno prilagođene sadržaje i jedinstveno brendiranje poslodavca koje, uvažavajući specifičnosti svake zemlje, dosledno odražava prepoznatljivi duh kompanije. Time činimo još jedan korak ka snažnijoj međunarodnoj saradnji: pred kameru smo pozvali zaposlene iz različitih zemalja da pokažu svoja jedinstvena lica i istovremeno istaknu vrednosti koje nas povezuju i čine snažnom zajednicom, zaključila je Petrović Kolaković.
Više informacija o kampanji dostupno je na linku.
Priredila: InStore redakcija
Foto: dm