Summi1
Summit2

Kompanija dm pokreće kampanju "Posao nadahnut životom"

LJUDSKI RESURSI

Marketing

18.08.2025

Kompanija dm drogerie markt pokreće prvu internacionalnu kampanju brendiranja poslodavca "Posao nadahnut životom", osmišljenu da istakne autentičnost, raznolikost i zajedništvo kao ključne vrednosti koje oblikuju radno okruženje u svim zemljama u kojima dm posluje.

Osnovu kampanje čini istraživanje o brendu poslodavca, sprovedeno u zemljama u kojima dm posluje, među zaposlenima i u eksternoj javnosti.

Zaposleni su srce naše kompanije. Njihova posvećenost, autentičnost i međusobna podrška čine dm posebnim. Svojim radom i angažmanom oni doprinose kako razvoju kompanije tako i dobrobiti šire zajednice. Kampanju "Posao nadahnut životom" pokrenuli smo da bismo pokazali koliko cenimo raznolikost, ali i snagu zajedništva koja nas povezuje. Želimo da svakom zaposlenom pružimo prostor da raste, da se razvija u skladu sa sopstvenim potencijalima i oseća ispunjeno – i profesionalno i lično. To nije samo obećanje, već je i način na koji svakodnevno živimo svoje vrednosti, izjavila je Maja Petrović Kolaković, rukovodilac Ljudskih resursa dm Srbija i Severna Makedonija.

Kompanija dm nudi fleksibilne modele rada u prodaji, mogućnost rada od kuće za centralne pozicije, redovne sistematske preglede u renomiranim privatnim zdravstvenim ustanovama, kontinuirane prilike za profesionalni razvoj i podsticajno okruženje koje poštuje lične izbore i različite životne ritmove.

Dodatno, kompanija je od 2025. godine uvela dodatne dane odmora, tako da zaposleni imaju najmanje 22, a najviše čak 30 dana godišnjeg odmora, u skladu s godinama starosti.

U okviru ove kampanje, u austrijskim gradovima Linc i Ens organizovano je međunarodno fotografisanje u kom je učestvovalo 14 zaposlenih iz više zemalja u kojima dm posluje. Oni su postali autentični ambasadori kampanje, ne samo kao predstavnici različitih tržišta, već i kao ljudi koji svojim životnim pričama, profesijama i energijom najbolje oslikavaju ono što dm jeste: zajednica u kojoj su uvažavanje različitosti, međusobna podrška i autentičnost temelj delovanja, poručuju iz kompanije.

Internacionalna kampanja "Posao nadahnut životom" ujedinjuje lokalno prilagođene sadržaje i jedinstveno brendiranje poslodavca koje, uvažavajući specifičnosti svake zemlje, dosledno odražava prepoznatljivi duh kompanije. Time činimo još jedan korak ka snažnijoj međunarodnoj saradnji: pred kameru smo pozvali zaposlene iz različitih zemalja da pokažu svoja jedinstvena lica i istovremeno istaknu vrednosti koje nas povezuju i čine snažnom zajednicom, zaključila je Petrović Kolaković.

Više informacija o kampanji dostupno je na linku.

Priredila: InStore redakcija
Foto: dm