Ovaj proizvod je deo pilot-projekta koji se sprovodi u 20 Lidl prodavnica u oblastima Bukurešta, Konstance i Tulče, kao deo Lidlove strategije za proširenje asortimana privatne robne marke zdravijim i održivijim opcijama za svesnu ishranu.
Burger sadrži 92% lososa (Salmo Salar, poreklom iz Norveške), dopunjenog sa 7% vlakana od graška i krompira i 1% soli.
Proizvod potrošačima nudi 20 grama proteina na 100 grama proizvoda, Omega-3 masne kiseline, vitamin D, osim čega takođe sadrži nizak udeo zasićenih masti i holesterola u poređenju sa tradicionalnim burgerima.
Novi proizvod odražava posvećenost Lidla inovacijama u svom asortimanu i promociji zdravog načina života i uravnotežene ishrane, nudeći ukusnu i hranljivu alternativu klasičnim burgerima od govedine ili svinjetine, poručuju iz kompanije.
Burger od lososa deo je testiranja asortimana koje uključuje sedam novih artikala, ukljujučujući razne specijalitete od ribe i morskih plodova, sa ciljem da doprinesu zdravom načinu života i svesnoj ishrani kroz raznovrsniju ponudu proizvoda od ribe.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl