Rezultati za prvo polugodište odražavaju stvarni uticaj naše strategije fokusirane na omogućavanje brze, potpune i kvalitetne kupovine za naše klijente. Učvrstili smo svoju poziciju na tržištu i nastavljamo sa rastom zahvaljujući otvaranju novih prodavnica. Ovaj tempo otvaranja, zajedno sa napretkom u e-trgovini i logistici, pokazuje da smo na pravom putu da iskustvo kupovine učinimo još komfornijim i bržim, izjavio je Ricardo Álvarez, generalni direktor kompanije Dia Španija.
Naime, kompanija je dostigla 5% tržišnog udela do maja 2025, učvrstivši četvrto mesto u sektoru distribucije. Kompanija takođe povećava prisustvo pred investitorima i medijima kroz događaje poput Capital Market Day-a i roadshow prezentacija. Akcije Grupe Dia su porasle 85% u 2025. i zabeležile desetostruko veću likvidnost.
Kada je u pitanju širenje maloprodajne mreže, u prvoj polovini godine otvoreno je 45 novih prodavnica, kao deo plana za 300 otvaranja do 2029.
Kompanija je u ovom periodu predstavila širok asortiman bezglutenskih proizvoda i proizvoda za pripremu u airfryer-u, sa ciljem da ponudi raznovrsne proizvode koji odgovaraju savremenim potrebama potrošača.
Grupa je takođe u okviru programa "Jesti bolje svakog dana", u saradnji sa stručnim institucijama, objavila vodič za zdraviju i pametniju kupovinu. Program uključuje edukaciju, promocije za zdravu hranu i stalnu komunikaciju sa kupcima putem aplikacije i sajta.
Dalje, e-trgovina sada pokriva 84% populacije Španije, a broj porudžbina je porastao za 15%. Club Dia je porastao za 5% zahvaljujući digitalnim alatima poput nagradnih igara i aplikacije, navodi se u saopštenju kompanije.
Kada je u pitanju optimizacija lanca snabdevanja, otvoren je novi logistički centar u Sevilji od 53.000 kvadratnih metara koji opslužuje 235 prodavnica u Andaluziji.
Kompanija trenutno zapošljava više od 25.000 radnika, a u maju je takođe uvogoren rast plata od 10 do 20% do 2028. za zaposlene u prodavnicama i magacinima.
Prvo polugodište 2025. pokazuje da model kompanije Dia odgovara onome što kupci cene i biraju. U ovim prvim koracima Strateškog plana 2025–29 ostvarili smo solidan napredak u svim strateškim oblastima, čak i premašujući ciljeve koje smo sebi postavili. Nastavićemo da radimo posvećeno, generišući održivu vrednost, vođeni neiscrpnom strašću prema kupcu i ambicijom da budemo njegova omiljena prodavnica hrane u svakom kvartu i onlajn, poručio je Martin Tolcachir, izvršni direktor Grupe Dia.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dia