Gigant e-trgovine produžio je svoj period sniženja na 96 sati, u odnosu na prethodnih 48, od 8. do 11. jula, tokom kog se očekuje da će onlajn prodaja porasti za 28,4% u poređenju sa istim periodom prošle godine, navodi se u izveštaju.
Podsetimo, trgovci su tokom dvodnevnog Amazon događaja prošlog jula zabeležili onlajn prodaju u vrednosti od 14,2 milijarde dolara.
Globalne trgovinske neizvesnosti, podstaknute nepredvidivim uvođenjem tarifa predsednika Trampa, poljuljale su poverenje potrošača i uznemirile preduzeća pred rok za pregovore zemalja o trgovinskim sporazumima sa Sjedinjenim Državama.
Očekuje se da će kupci iskoristiti velike popuste kako bi "prešli na viši nivo" i kupovali skuplje proizvode kao što su elektronika, sportska oprema i kućni aparati, dok će birati pristupačnije alternative u kategorijama poput bašte i domaćinstva ili prehrambenih proizvoda.
Dodatno, očekuje se da će odeća imati najveće popuste od 24%, što je porast u odnosu na prošlogodišnjih 20%, dok se predviđa blago smanjenje popusta na elektroniku na 22%, prema podacima Adobe Analytics-a. Očekuje se i rast prodaje rančeva, kutija za užinu i potrepština za koledž – uključujući slušalice i računare.
Firma za analizu podataka očekuje blago povećanje korišćenja opcije "kupi sada, plati kasnije" tokom Prime Day događaja, koja bi činila 8% ukupne onlajn potrošnje, u poređenju sa prošlogodišnjih 7,6%.
Adobe je dodao da potrošači koji paze na budžet prilagođavaju svoje navike kupovine korišćenjem generativne veštačke inteligencije kako bi pronašli ponude i ranije započeli kupovinu za povratak u školu.
Prognoza se zasniva na analizi jednog triliona poseta e-trgovinskim sajtovima u SAD, obuhvatajući 100 miliona SKU-ova i 18 kategorija proizvoda.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Amazon