Novi proizvodi kombinuju kravlje mleko ili meso s biljnim sastojcima poput proteina iz graška, vlakana od šećerne repe, celera i pasulja. Ova mešavina, objašnjavaju iz kompanije, obezbeđuje poznat ukus i teksturu, ali uz poboljšane nutritivne vrednosti i manji uticaj na životnu sredinu.
Takođe, cene su iste ili niže u poređenju s potpuno životinjskim verzijama, ističu iz kompanije.
Asortiman obuhvata dva mlečna napitka s mešavinom mleka i biljnih proteina, sedam mesnih proizvoda kao što su hamburgeri, nemasno mleveno meso, kobasice za pečenje, ćufte i čipolata kobasice obogaćene vlaknima šećerne repe, i šest vrsta mesnih delikatesa uključujući grilovanu kobasicu, kuvanu kobasicu, kobasicu za sendviče i pečeno mleveno meso s celerom i korabom, kao i cervelat i salamu sa pasuljem.
Ideja kombinovanih proizvoda je nova i može da zahteva malo navikavanja. Međutim, istraživanja ukusa pokazuju da su ovi proizvodi jednako ukusni kao i uobičajene verzije. Olakšavamo prelazak na češću upotrebu biljnih proizvoda, bez odricanja od ukusa ili navika. Male promene mogu napraviti veliku razliku – za vas i za planetu, kaže Nienke Tjerkstra, zadužena za održivost i zdravlje u Albert Heijnu.
Sa više od 350 proizvoda pod brendom AH Terra, biljni proteini igraju sve veću ulogu u asortimanu Albert Heijna. Cilj kompanije jeste da do 2030. najmanje 60% prodatih proteina bude biljnog porekla – što je značajan porast u odnosu na 44,2% krajem 2024.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Albert Heijn