Dugogodišnji poslovni partneri sada su dodatno osnažili saradnju kroz partnerstvo u distribuciji, u okviru kog je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriji SAD-a.
Ova saradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na američkom tržištu, pri čemu će Krašev asortiman doprineti širenju i obogaćivanju portfolija Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u nastupu prema generalnoj potrošnji, navodi se u saopštenju kompanije.
Cilj ove saradnje je, kako ističu iz kompanija, ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obe kompanije i osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima širom Sjedinjenih Američkih Država.
Saradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svetu. Tokom 2024. godine, Podravka je zabeležila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namera da i dalje nastavimo da plasiramo svoje proizvode na tom tržištu, kao i da pružamo usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dele zajedničke vrednosti, dugu tradiciju i snažne brendove i verujem da ćemo ovom saradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima, izjavila je Martina Dalić, predsednica Uprave Podravke.
Kraš i Podravka su već kroz prethodne saradnje pokazali kako zajedno postižu dobre rezultate. Uvereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distributivna mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost. Ova saradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog poverenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrednost domaćeg kvaliteta i izvan naših granica, dodao je Tomislav Bagić, predsednik Uprave Kraša.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Kraš/Podravka