Platformu su razvili interno Sainsbury’s i Nectar360, a ko-kreirana je sa partnerskim brendovima i agencijama kao što su Unilever i OMG UK.
Platforma će, kako objašnjavaju iz kompanije, redefinisati svakodnevno funkcionisanje sektora maloprodajnih medija, nudeći najjednostavniju platformu za korišćenje na tržištu, uz podršku tima Nectar360 na svakom koraku.
Ambicija Nectar360 je da postanemo svetski lider u industriji maloprodajnih medija, zbog čega lansiramo Nectar360 Pollen – najnapredniju platformu ove vrste u Velikoj Britaniji. Brz rast maloprodajnih medija prevazilazi tradicionalno oglašavanje, ali taj brzi razvoj nosi i izazove. Iako su maloprodajni mediji transformisali način na koji brendovi komuniciraju sa potrošačima, oni mogu biti komplikovani i teški za snalaženje. Na osnovu povratnih informacija naših klijenata i tržišta, kreirali smo Nectar360 Pollen da rešimo te probleme. Omogućićemo brendovima i agencijama da lako istraže potencijal maloprodajnih medija, kreiraju omnikanalna iskustva i ostvare napredne mogućnosti merenja, izjavio je Amir Rasekh, generalni direktor Nectar360.
Nectar360 Pollen objedinjuje uvide o publici, planiranje i aktivaciju medija, optimizaciju i merenje, bez obzira na to da li brendovi i agencije sprovode kampanje u prodavnici, onlajn ili off-site, navodi se u saopštenju kompanije.
Generativna veštačka inteligencija pomoći će brendovima i agencijama da u realnom vremenu optimizuju kreativna rešenja za kampanje, kreiraju hiper-relevantne ciljne grupe i planiraju medije, pojednostavljujući ceo proces i omogućavajući klijentima Nectar360 da brže lansiraju efikasnije kampanje. Model višestruke atribucije i alat za vizualizaciju performansi unutar platforme omogućiće praćenje i analizu svih dodirnih tačaka u medijima, pokazujući uticaj svakog kanala na ukupnu uspešnost kampanje. Ovo znači da marketari i medijski stručnjaci mogu brže optimizovati svoje kampanje, a kupci dobijaju relevantnije reklame i poboljšano iskustvo kupovine.
Lansiranje platforme planirano je za kraj 2025. godine.
Priredila: InStore redakcija