Heineken - kompanija je osvojila 27 nagrada - četiri zlatne, 10 srebrnih i 13 bronzanih nagrada za 14 kampanja u devet kategorija, od kojih je 25 kreirano u saradnji sa agencijom LePub.
Mondelēz International - Kompanija je osvojila jednu zlatnu medalju. Brend Oreo osvojio je jednu zlatnu, 10 srebrnih i tri bronzane medalje, dok je Cadbury osvojio jednu srebrnu medalju. Brend Toblerone osvojio je jednu bronzanu medalju.
Constellation Brands - Brend Corona osvojio je jednu zlatnu, tri srebrne i tri bronzane medalje.
Molson Coors Beverage Company - kompanija je dobila četiri srebrne medalje i tri bronzane medalje.
Proizvođač Perfetti van Melle osvojio je jednu srebrnu i jednu bronzanu medalju.
Trgovački lanac Amazon osvojio je tri bronzane medalje, dok je Lidl osvojio jednu zlatnu i tri bronzane medalje. Lanac Penny osvojio je Print & Publishing Grand Prix, kao i tri zlatne, tri srebrne i četiri bronzane medalje za dizajn ambalaže "Price Packs" koji je kreirala agencija Serviceplan Group. Waitrose je osvojio jednu zlatnu i jednu srebrnu medalju.
Anheuser-Busch InBev - kampanja "One Second Ads", koju je za Budweiser kreirala agencija Africa Creative DDB São Paulo, osvojila je Grand Prix, ali i jednu zlatnu, medalju, kao i dve srebrne i bronzane medalje, kampanja "Resale" osvojila je jednu zlatnu i jednu srebrnu medalju, dok je kampanja "Ad-Free Movies" osvojila jednu bronzanu medalju. Brend Stella Artois osvojio je šest zlatnih, tri srebrne i pet bronzanih medalja. Brend Michelob Ultra osvojio je jednu bronzanu medalju.
Kompanija Kraft Heinz osvojila je četiri zlatne medalje, jednu srebrnu i tri bronzane medalje.
Coca-Cola je osvojila jednu zlatnu medalju, četiri srebrne i 11 bronzanih medalja.
L’Oréal - Dokumentarac "The Final Copy of Ilon Specht", koji je kreirala agencija McCann, osvojio je Grand Prix nagradu u kategoriji Film, kao i jednu zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju. Brend Cerave osvojio je jednu bronzanu medalju.
Unilever - proizvođač je osvojio šest zlatnih, devet srebrnih i 11 bronzanih medalja. Kampanja "Vaseline Verified", koju je kreirala agencija Ogilvy Singapore, osvojila je Grand Prix u kategoriji Social & Creator Lions i u kategoriji Health & Wellness, kao i jednu Titanium medalju. Kampanja "Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement" za brend Dove osvojila je Grand Prix Glass: The Lions for Change, kao i Grand Prix u kategoriji Creative Strategy. Kampanja "Dove Real Beauty Redefined for the AI Era" osvojila je Grand Prix u kategoriji Media.
Nestlé - kompanija je osvojila jednu srebrnu nagradu za kampanju "Self-packing Cheese" i jednu bronzanu nagradu za kampanju "With Love, Italy", obe kreirane u saradnji sa agencijom Ogilvy. Brend KitKat osvojio je tri grand Prix nagrade u kategoriji Outdoor, kroz seriju OOH radova koje je kreirala agencija VML, kao i tri srebrne medalje. Brend Nescafé osvojio je jednu bronzanu medalju.
Mars - brend Pedigree osvojio je jednu Titanium, jednu zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju, Snickers je osvojio jednu bronzanu medalju, dok je Twix osvojio dve srebrne i jednu bronzanu medalju.
PepsiCo - brend Lay's osvojio je jednu srebrnu i jednu bronzanu medalju, dok je Cheetos osvojio jednu srebrnu i tri bronzane medalje.
Procter & Gamble - Brend Tide osvojio je jednu zlatnu i dve bronzane medalje.