Kompanija je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama, saopšteno je iz kompanije.
U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.
Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju.
Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju.
Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.
Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a osim modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan "Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!" poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz ukus koji poznaju.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Warp Studio