Summi1
Summit2

Vegeta u novom ruhu na policama u Srbiji

AKTUELNO

Srbija

30.05.2025

Vegeta, brend kompanije Podravka, predstavila je novi vizuelni identitet nakon gotovo deset godina.

Kompanija je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama, saopšteno je iz kompanije.

U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.

Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju.

Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju.

Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.

Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a osim modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan "Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!" poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz ukus koji poznaju.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Warp Studio