Lansiranjem sopstvene online prodavnice, trgovac se vraća direktnoj e-trgovini nakon završetka sedmogodišnjeg partnerstva sa Mercadão platformom kompanije Glovo.
Kompanija ima za cilj da ponudi online "potpuno brend iskustvo", preslikavajući promocije iz prodavnica i integrišući svoj program lojalnosti, O Meu Pingo Doce.
Iako je saradnja sa Mercadão-om bila iskorak u online prodaju koji nam je omogućio da obezbedimo pristup praktičnoj kupovini, shvatili smo da pružanje potpunog online iskustva kupovine u Pingo Doce-u nije moguće uz korišćenje trećih strana, objasnio je Francisco Soure, direktor za inovacije i digital u Pingo Doce-u.
Pingo Doce je kao razlog za odvajanje od Mercadão-a naveo potrebu za većom kontrolom nad interakcijom sa kupcima i konzistentnošću brenda.
Uvođenje nove usluge biće postepeno, u Lisabonu i Portu i planove za širenje na druge regione u zavisnosti od potražnje, kao i dostupnosti click-and-collect usluge širom zemlje.
Dostavu na kućnu adresu obavljaće partner treće strane, sa fokusom na isporuku istog dana, gde god to bude moguće, saopšteno je iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Pingo Doce