Ovo neverovatno priznanje ističe inovativne kampanje koje je Heineken pokrenuo 2024. godine. Od predstavljanja "Dosadnog telefona" i pretvaranja pabova u muzeje, do proslave pravih fanova i zaboravljenih piva, podsetili smo sve da Heineken može pretvoriti "Ah" u "Ahhh!", poručila je kompanija na LinkedIn-u.
Najviše nagrada u okviru ovogodišnjeg takmičenja kompanija je osvojila za kampanju Pub Museums koja je dobila Grand Award nagradu, kao i šest zlatnih, tri srebrne i dve bronzane medalje.
Kompanija je takođe osvojila Grand Award za kampanje Out-of-Home Matches i 150 years of Whateverken, kojom je obeležila 150 godina poslovanja i za koju je osvojila i dve srebrne i dve bronzane medalje.
Kampanja Out-of-Home Matches osvojila je i jednu srebrnu medalju, dok su kampanje Backing the Bars, Heineken Heidden in Plain Sight, The Social Swap, The Gaming Fridge i Backing The Bars osvojile po jednu bronzanu medalju.
U užem izboru za nagrade pronašle su se kampanje Pub Museums, Bar Experience, The Social Swap i The Meeting Game.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken