Summi1
Summit2

Belgija: Lidl ulaže 122 miliona evra u novi distributivni centar

AKTUELNO

SCM

14.05.2025

Kompanija je saopštila vest o brzom napredovanju u izgradnji novog novog distributivnog centra u Herentalsu. Kako je saopšteno iz kompanije, nedavno je dostignut najviši nivo objekta, čime je faza grube gradnje gotovo u potpunosti završena.

Trgovac će uložiti ukupno 122 miliona evra u ovaj objekat, površine 43.000 kvadratnih metara, koji će snabdevati prodavnice u široj regiji oko Antverpena.

Distributivni centar biće izgrađen u skladu sa BREEAM Outstanding standardima, najvišim međunarodnim normama za održive zgrade. Ovo uključuje minimalnu potrošnju vodu, napredno upravljanje otpadom i energetski efikasne instalacije poput solarnih panela na krovu centra koji će, između ostalog, napajati infrastrukturu za punjenje električnih automobila i bicikala

Ovom investicijom Lidl takođe pravi značajan korak u okviru svog plana rasta u Belgiji, koji uključuje otvaranje 80 novih prodavnica do 2038. godine.

Belgija ostaje važno tržište rasta za Lidl. Ovaj šesti distributivni centar je stoga neophodan da bismo mogli svakodnevno da snabdevamo naše postojeće i buduće prodavnice svežim proizvodima. Osim otvaranja novih prodavnica, težimo i optimizaciji logističkog procesa u postojećim objektima. Takođe stalno proširujemo naš asortiman, što takođe zahteva dodatni prostor. Distributivni centar u Herentalsu tako predstavlja ključnu kariku u našem planu rasta. Posebno smo ponosni što to možemo da ostvarimo u saradnji sa gradom Herentals i kompanijom Heylen Warehouses, i to na izrazito održiv način, rekla je Marjolein Frederickx, izvršna direktorka Lidla Belgija i Luksemburg.

U narednim mesecima biće završeni radovi na spoljašnjoj infrastrukturi, podovima, tehničkim instalacijama i unutrašnjem uređenju, te će, ukoliko sve protekne po planu, distributivni centar početi sa radom početkom 2027. godine.


InStore najavljuje 4. Supply Chain Beograd, koji će se održati 27. maja 2025. u Sava Centru! Konferencija na jednom mestu okuplja kompanije i pojedince – trgovačke lance, proizvođače, distributere i prateću industriju - i predstavlja trendove, primere dobre poslovne prakse i vodeće domaće i međunarodne stručnjake u procesima dobavljačkog lanca u sektoru robe široke potrošnje. Više o konferenciji pročitajte na LINKU.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl