U pitanju je legendarno finale Lige šampiona iz 2005. godine, tokom kog je Liverpul nadoknadio zaostatak od 3:0 na poluvremenu i podigao trofej nakon napete serije penala.
Limenka u crvenoj boji Liverpula i zelenoj boji Carlsberga vodi navijače na nostalgično putovanje kroz uspone i padove te večeri u Istanbulu pre 20 godina. Ukrašena je vremenskim oznakama koje se odnose na važne trenutke tokom utakmice, kako bi oni koji je piju mogli da ponovo prožive emocije dve decenije kasnije, uključujući i osećaj potpune euforije navijača nakon poslednjeg zvižduka pištaljke, navodi se u saopštenju kompanije.
Povodom lansiranja limenke, Carlsberg je lansirao reklamu u kojoj se pojavljuju legende Liverpula Jerzy Dudek, Sami Hyypiä i Vladimír Šmicer.
U spotu pratimo kako Miracle Can limenka putuje niz proizvodnu traku dok Hyypiä počinje da peva "Allez Allez Allez", zatim prelazi na Šmicera koji limenki daje poljubac za sreću, nakon čega limenka leti sa proizvodne trake pravo u rukavice Dudeka – iste rukavice koje je nosio pre 20 godina te noći.
U Carlsbergu stojimo rame uz rame uz Liverpul od 1992. godine, deleći bezbroj nezaboravnih trenutaka tokom više od 30 godina partnerstva. Čudo iz 2005. godine izdvaja se kao ikonično poglavlje te zajedničke istorije. To je događaj koji snažno odjekuje među navijačima širom sveta i upravo zato smo želeli da obeležimo ovu izuzetnu godišnjicu i stvorimo nešto u čast strasti i posvećenosti navijača Liverpula širom sveta. Blagoslovena od strane legendi Liverpula koje su bile tamo te noći, želimo da naša "Miracle Can" limenka donese nadu u budućnost navijačima širom sveta i, nadamo se, još poneko čudo, poručila je Lynsey Woods, globalna direktorka brenda Carlsberg.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg