Summi1
Summit2

Švajcarska: Lidl objedinjuje domaće proizvode pod jednim brendom

AKTUELNO

PL

09.05.2025

Kompanija Lidl Švajcarska lansirala je novu privatnu robnu marku pod nazivom "Qualité Suisse“, u okviru koje će raditi na promociji domaćih proizvoda.

Asortiman trenutno obuhvata 200 švajcarskih proizvoda, sa najavama kompanije da će do kraja godine ovaj broj porasti na oko 500 proizvoda, a sve sa ciljem da "Qualité Suisse" postane najveći brend Lidla Švajcarska.

Od dolaska na švajcarsko tržište pre 16 godina, Lidl Švajcarska je stalno povećavao udeo švajcarskih proizvoda u svom asortimanu. Oko 300 domaćih dobavljača snabdeva kompaniju, od kojih je 60 sa njom od samog početka.

Do sada su švajcarski proizvodi u Lidlovim prodavnicama bili obeleženi simbolom švajcarskog krsta i distribuirani kroz različite brendove kao što su Milbona, Fromani, Maestade i Bonvalle. Sada se svi proizvodi domaćeg porekla okupljaju pod zajedničkim brendom, od kojih je 30 potpuno novih u ponudi.

U okviru "Qualité Suisse" brenda, kupci će moći da pronađu, između ostalog, sveže voće i povrće, hleb, sveže meso, sireve, suhomesnate proizvode i mlečne proizvode. Ovom spisku će se naknadno pridružiti i smrznuti proizvodi, sladoledi, brašno, šećer, pića, čokolada i jaja.

"Qualité Suisse" je mnogo više od običnog brenda. To je naša posvećenost švajcarskoj proizvodnji i podsticanje lokalnog lanca vrednosti. Brend predstavlja pravu povezanost sa regionom, budi osećaj bliskosti i donosi ukus domaće sredine, rekao je Nicholas Pennanen, izvršni direktor Lidla Švajcarska.

Zahvaljujući jedinstvenom dizajnu ambalaže, kupovina će biti jednostavnija jer će proizvodi odmah biti prepoznatljivi. Beli krst unutar velikog crvenog srca naglašava vezu sa domaćom proizvodnjom i vrednostima poput poverenja, zajedništva, kvaliteta i tradicije. "Qualité Suisse" je jasno priznanje i omaž Švajcarskoj, dodala je Nathalie Forrer, direktorka marketinga Lidla Švajcarska.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl