IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

4. Marketing Summit Belgrade

23.05.2017
Marketing Summit Belgrade, najveća regionalna konferencija o marketingu, okupila je više od 300 učesnika i 15 govornika iz Londona, Los Anđelesa, Sofije, Ljubljane, Sarajeva i Beograda.
 

Na ovogodišnjoj konferenciji, četvrtu godinu zaredom, više od 300 učesnika iz zemlje i regiona imalo je priliku da se upozna sa  najsvežijim primerima aktuelnih trendova i novih talasa u marketingu. Program ovogodišnje konferencije okupio je brendove i pojedince koji već istražuju i imlementiraju "marketinški cunami” i zahvaljujući njemu profitiraju. Predstavile su se kompanije koje su se disruptivnim metodama diferencirale na tržištu i time promenile poslovni model, pokazale na koji način bolje razumeti kupca i kako upravljati celokupnim iskustvom potrošača. Bilo je i osvrta na digitalnu transformaciju i neophodnu kompetentnost marketing menadžmenta.

U jednom danu učesnici su imali priliku da čuju o najsvežijim idejama za poboljšanje marketinškog efekta i sprovođenje marketing strategije. Predstavljeni su primeri iz FMCG sektora, finansija i B2B modela.

Konferenciji, održanoj u hotelu Crowne Plaza, prisustvovali su direktori marketinga, marketing menadžeri, menedžeri kategorija, brend menedžeri, marketing agencije, stručnjaci iz oblasti marketinga i svi oni koji su želeli da unaprede svoj marketing.

Marketing Summit Belgrade (MSB) je najveće regionalno godišnje okupljanje svih koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama. Organizatori konferencije su izdavačka kuća InB2B Media (koja u svom okrilju ima magazine InStore i InHoReCa) i Poslovne akademija Finance iz Ljubljane.

 









Pogledajte fotografije sa događaja:

 

Victoria Foster, content director TW:Academy, TrendWatching

Ključni globalni i regionalni trendovi u 2017. i dalje: Overwhelm to Opportunity


 

Rade Tričković, direktor, Httpool/Twitter

Globalni trendovi koji menjaju oglašavanje



Marko Čadež, osnivač i vlasnik, BTS Inc USA

Građenje i merenje profitabilnog user engagement-a



Aleksander Mitrović, konsultant

Kako koristiti digitalni cunami za stvaranje dodatne vrednosti

 

Marko Putnik (direktor službe za marketing i komunikacije) i Gregor Miklič (stručni rukovodilac za inovacije i digitalizaciju poslovanja), Triglav Osiguranje

Digitalizacija u marketinškoj praksi – primer aplikacije Drajv


Kosara Dangić Melentijević, osnivač i suvlasnik, Kabinet Brewery

Studija slučaja: Diferencijacija na moderan način - praktični saveti


 

Yordan Zhechev, head of creative/partner, DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia

Zaboravimo na "digital, PR, promo, ATL, integrisani" marketing…


 

Ismir Omeragić, osnivač, suvlasnik i CEO, Valicon BiH

Neuromarketing na delu: Upravljanje pažnjom utiče na odnose sa kupcima i naše prihode





Žuna Ljubičić, marketing execution associate, SAP West Balkans & Ivan Grujović, senior sales executive, SAP Hybris

Vreme je za smislen marketing


 

Okrugli sto: Kako iskoristiti trendove za najbolje pozicioniranje u Srbiji i svetu

Marko Dacić, marketing menadžer, Fox Networks Group, Srbija

Nataša Đurđević, commercial strategy & customer marketing director, Coca-Cola

Marija Lukić, marketing menadžer, ECO Serbia






Web Bug from http://app.getresponse.com/open.html?x=a62b&m=ZxRcd&mc=JQ&s=2Wm6iV&u=okUs&y=4&



 

 
 
 
back to top