IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

3. FMCG Summit Belgrade

24.11.2016
Konferencija FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, 24. novembra je pod jednim krovom okupila blizu 500 učesnika iz 161 kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, ujedno je i bio i najbrojniji do sad.

 

Celodnevni događaj je, po utiscima učesnika, ispratio najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pružio odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.
 
Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktor agencije GfK), Marijana Kristić (direktor sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).

 

Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (vlasnik i generalni direktor Gomexa) i Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Panel je vodila Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.

 
 
Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju, putem video linka, pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.
 
 
FOTOGRAFIJE i PREZENTACIJE POGLEDAJTE NA ZVANIČNOJ STRANICI

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
back to top