IN STORE  in your country  
SRBIJA

podrska

Kompanija dm poziva na humaniji odnos prema životinjama
Kompanija dm poziva na humaniji odnos prema životinjama

Kako bi skrenula pažnju na problem pasa bez doma ali i onih koji se, nažalost, bore sa invaliditetom i pomogla ovim krznenim sugrađanima, kompanija dm drogerie markt donirala je 336.000 dinara u Dein Bestes proizvodima udruženju „Spaske“ koje brine o povređenim psima na teritoriji grada Kraljeva.

Grand kafa započela kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda
Grand kafa započela kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda

U saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, Grand kafa započinje kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda pod nazivom „Hajde da imamo vremena za pregled“.

Priznanje kompaniji Mars za izuzetno zalaganje u zaštiti dobrobiti životinja
Priznanje kompaniji Mars za izuzetno zalaganje u zaštiti dobrobiti životinja

Povodom Svetskog dana životinja, koji se obeležava 4. oktobra širom sveta, kompaniji Mars uručeno je Priznanje za društveno odgovorno poslovanje i izuzetno zalaganje u zaštiti dobrobiti životinja i humanog postupanja prema napuštenim životinjama.

Lidl obeležava Nacionalni dan davanja uz prikupljanje hrane za one kojima je najpotrebnija
Lidl obeležava Nacionalni dan davanja uz prikupljanje hrane za one kojima je najpotrebnija

U susret Nacionalnom danu davanja, koji se obeležava 9. oktobra, kompanija Lidl Srbija je pozvala sve svoje potrošače da se priključe kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ i akciji prikupljanja hrane za one kojima je ona najpotrebnija.

Gomex pruža podršku za lečenje dečaka i poziva sve da pomognu
Gomex pruža podršku za lečenje dečaka i poziva sve da pomognu

Udruženje sportskih ribolovaca Lord, organizovaće humanitarno takmičenje u ribolovu gde će sva prikupljena sredstva biti preusmerena za lečenje jednog malog dečaka, a ovu humanitarnu akciju je podržala i kompanija Gomex. 

Lidl i Essity pokrenuli kampanju „Za lepši život svakog deteta”
Lidl i Essity pokrenuli kampanju „Za lepši život svakog deteta”

Lidl i Essity od danas pokreću kampanju „Za lepši život svakog deteta”, u okviru koje će se, do 7. novembra od svakog prodatog Zewa i Libresse proizvoda, odvajati po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, konkretno, za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. 

Nestlé turnir znanja za đake traje do 5. oktobra
Nestlé turnir znanja za đake traje do 5. oktobra

ZdravoRastimo turnir znanja, koji je u toku, deo je nekomercijalnog programa ZdravoRastimo koji kompanija Nestlé već 10 godina sprovodi u osnovnim školama širom Srbije, sa ciljem da doprinese uspostavljanju zdravih životnih navika u detinjstvu. 

Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana školskog mleka
Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana školskog mleka

Povodom Svetskog dana školskog mleka, kompanija Imlek je mlečnim paketićima obradovala mališane u gradovima širom zemlje.

Nektar pivo – novi sponzor KK Crvena zvezda
Nektar pivo – novi sponzor KK Crvena zvezda

Novi član crveno - belog tima  je Nektar pivo sa kojim je potpisana saradnja na tri godine. Banjalučka pivara je jedan od lidera u regionu u proizvodnji piva i jedini proizvođač piva u Republici Srpskoj, a Nektar pivo najpopularniji brend. Uspešni se lako prepoznaju, pa je višegodišnja saradnja Banjalučke pivare i KK Crvena zvezda prirodan spoj, saopštili su danas iz ove pivare.

Počinje velika humanitarna akcija PerSu marketa “Topli dinar”
Počinje velika humanitarna akcija PerSu marketa “Topli dinar”

Velika humanitarna akcija PerSu marketa, „Topli dinar“, počinje 01. oktobra i traje do 31. oktobra.

Za kupljen Nestlé proizvod, kompanija ga donira u kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“
Za kupljen Nestlé proizvod, kompanija ga donira u kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“

Kompanija Nestlé Srbija pridružila se kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“, koju je pokrenula Fondacija Ana i Vlade Divac uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), a čiji cilj je da poveća svest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane i doprinese unapređenju praksi koje će podstaći povećanje donacija hrane. 

Postavljen Rosa kutak za mame i bebe u Nišu
Postavljen Rosa kutak za mame i bebe u Nišu

Rosa voda već više od jedne decenije pokreće i podržava inicijative i projekte za stvaranje boljeg okruženja za mame i bebe, ali i za celu porodicu. U okviru inicijative „Beba bira gde“, a zahvaljujući podršci javnosti, postavila je prvi jedinstveni Rosa kutak za mame i bebe u Nišu koji će obezbediti mamama lepši i udobniji boravak sa svojim bebama u prirodi. 

Podrška kompanije CG Foods Europe ženskom fudbalskom klubu Vojvodina
Podrška kompanije CG Foods Europe ženskom fudbalskom klubu Vojvodina

Kompanija CG Foods Europe d.o.o potpisаla je ugovor o sponzorstvu sа Ženskim fudbаlskim klubom Vojvodina kojim je definisana podrškа ovom perspektivnom klubu u okviru domaćih i inostranih klupskih tаkmičenjа za naredne tri sezone.

Mercator-S i IDEA još tri godine uz Crvenu Zvezdu
Mercator-S i IDEA još tri godine uz Crvenu Zvezdu

Nakon brojnih uspeha koji su zabeleženi u prethodnih sedam godina KK Crvena Zvezda mts i IDEA, jedan od brendova kompanije Mercator-S, odlučili su da nastave dalje u istom ritmu, jer veruju da će i u naredne tri godine zajedničkim snagama zabeležiti nove pobede na terenu i van njega.

Maxi ponovo podržava tradicionalnu humanitarnu akciju Crvenog krsta Beograd
Maxi ponovo podržava tradicionalnu humanitarnu akciju Crvenog krsta Beograd

Crveni krst Beograd u saradnji sa Maxi supermarketima i ove godine obeležava Nedelju solidarnosti tradicionalnom humanitarnom akcijom „Stalo nam je. Hvala što pomažete“. 

Gomex se pridružio akciji
Gomex se pridružio akciji "Solidarna kuća"

Humanitarna akcija "Solidarna kuća" održana je 12. septembra u supermarketu Gomex Total u Zrenjaninu.

Održana konferencija o značaju rodne ravnopravnosti
Održana konferencija o značaju rodne ravnopravnosti

Kompanija NIS, Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i Agencija UN za rodnu ravnopravnost i osnaživanje žena (UN Women) organizovali su, u Botaničkoj bašti „Jevremovac“ u Beogradu, konferenciju pod nazivom “Energetika, rodna ravnopravnost i održivi razvoj” 

dm Ženska trka 2. oktobra na Adi Ciganliji
dm Ženska trka 2. oktobra na Adi Ciganliji

Ovu rekreativnu i elitnu atletsku trku organizuje Beogradski maraton uz podršku naslovnog sponzora kompanije dm drogerie markt 

Donacijom Carnexa započeta velika akcija prikupljanja hrane
Donacijom Carnexa započeta velika akcija prikupljanja hrane

Carnex, članica MK Group, prva je kompanija koja je donirala svoje proizvode u okviru inicijative ,,Spasimo hranu“ i predstojećeg Nacionalnog dana davanja, koji će ove godine biti posvećen prikupljanju hrane za najugroženije.

Nova donacija UNICEFA zahvaljujući podršci Schneider Electric kompanije
Nova donacija UNICEFA zahvaljujući podršci Schneider Electric kompanije

U okviru kampanje "Tako mali da bi u srce stali", UNICEF je danas uručio pet aspiratora i sisteme za torakalnu drenažu Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine u Novom Sadu, koji su obezbeđeni zahvaljujući donacijama kompanije Schneider Electric, kao i drugih malih i srednjih preduzeća koja su se odazvala apelu UNICEF-a da doniraju sredstva za modernizaciju neonatalne službe u Srbiji.  

Iz Fondacije Univerexport 8.500 paketića za đake prvake
Iz Fondacije Univerexport 8.500 paketića za đake prvake

Fondacija Univerexport obradovala je 8.500 prvaka prvog dana škole poklon paketima. 

NIS-ovi volonteri ulepšali školu u Vrdniku
NIS-ovi volonteri ulepšali školu u Vrdniku

Zaposleni NIS-a, članovi Kluba volontera, nastavili su da se angažuju na podršci zajednici i okrečili su fasadu Osnovne škole "Milica Stojadinović Srpkinja" u Vrdniku

Kraljevina Norveška podržala pet održivih mikro i malih preduzeća u Srbiji
Kraljevina Norveška podržala pet održivih mikro i malih preduzeća u Srbiji

Pet održivih mikro i malih preduzeća iz manje razvijenih opština u Srbiji dobilo je oko 26.000 evra podrške za nabavku opreme, od strane Kraljevine Norveške kroz projekat “Norveška za vas – Srbija”. 

Od brendova Ariel i Lenor nova odeća za decu iz Svratišta
Od brendova Ariel i Lenor nova odeća za decu iz Svratišta

Ariel i Lenor, brendovi kompanije P&G, sa ponosom su otpočeli novu kampanju usmerenu na pomoć svim Svratištima za decu u Srbiji.