IN STORE  in your country  
SRBIJA

intervju

Ana Minić Gaić, senior brend specijalista, Perutnina Ptuj – Topiko: Kvalitet je imperativ, a konzistentnost  neophodnost
Ana Minić Gaić, senior brend specijalista, Perutnina Ptuj – Topiko: Kvalitet je imperativ, a konzistentnost neophodnost

Ono u čemu se mnogi učesnici FMCG scene slažu je da je ova „nova normalnost“, sa svim izmenjenim pravilima poslovanja, relativno brzo savladana na tržištu i to na način da se ne izgubi fokus na potrošača.

Slaven Romac, glavni direktor SPP Pića, Atlantic Grupa: Tajna uspešnog brenda
Slaven Romac, glavni direktor SPP Pića, Atlantic Grupa: Tajna uspešnog brenda

Milana Lovrić, menadžer, Sinagoga: Prilagođavanjem novim trendovima do različitosti i prepoznatljivosti
Milana Lovrić, menadžer, Sinagoga: Prilagođavanjem novim trendovima do različitosti i prepoznatljivosti

 

Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager, Grand kafa: Spremni smo da uvek odgovorimo zahtevima potrošača!
Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager, Grand kafa: Spremni smo da uvek odgovorimo zahtevima potrošača!

Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl: Budimo hrabri!
Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl: Budimo hrabri!

Aleksandar Stopar, Stručni savetnik u odeljenju Tehničke podrške, poslovni sektor Adhezivi Tehnologije, Henkel Srbija: Samo sveobuhvatnim pristupom možemo da čuvamo snažnu poziciju na tržištu
Aleksandar Stopar, Stručni savetnik u odeljenju Tehničke podrške, poslovni sektor Adhezivi Tehnologije, Henkel Srbija: Samo sveobuhvatnim pristupom možemo da čuvamo snažnu poziciju na tržištu

Nikola Novković, izvršni direktor komercijalnih poslova, Gomex: Za napredak celog sistema – dodatna edukacija i stimulacija zaposlenih da iznose svoje ideje
Nikola Novković, izvršni direktor komercijalnih poslova, Gomex: Za napredak celog sistema – dodatna edukacija i stimulacija zaposlenih da iznose svoje ideje

Sebastian Rennack, CEE ritejl analitičar, Lebensmittel Zeitung: Kako ojačati lanac snabdevanja?
Sebastian Rennack, CEE ritejl analitičar, Lebensmittel Zeitung: Kako ojačati lanac snabdevanja?

Mike Anthony, globalni ritejl stručnjak, engage ltd: Strategije brendova moraju da uključe kupca i trgovca
Mike Anthony, globalni ritejl stručnjak, engage ltd: Strategije brendova moraju da uključe kupca i trgovca

Ivana Gavrilović, menadžerka sektora razvoja, Neoplanta: Osluškujte tržiste i promene koje ono donosi
Ivana Gavrilović, menadžerka sektora razvoja, Neoplanta: Osluškujte tržiste i promene koje ono donosi

Nataša Popović, direktor sektora pravnih, kancelarijskih i kadrovskih poslova, Univerexport: Problem na tržištu radne snage je trenutno gorući problem trgovačkog sektora
Nataša Popović, direktor sektora pravnih, kancelarijskih i kadrovskih poslova, Univerexport: Problem na tržištu radne snage je trenutno gorući problem trgovačkog sektora

Slađana Radojević, menadžerka istraživanja i inovacija, Imlek: Kvalitet proizvoda je naš imperativ
Slađana Radojević, menadžerka istraživanja i inovacija, Imlek: Kvalitet proizvoda je naš imperativ

Stefan Čvorović, direktor marketinga, DIS: Prepoznajemo ključne inovacije i unapređujemo sektor
Stefan Čvorović, direktor marketinga, DIS: Prepoznajemo ključne inovacije i unapređujemo sektor

 

Katarina Milović, Sales Manager Modern Trade Serbia, Mondelez d.o.o. Beograd: Inovativnost nas čini atraktivnim na tržištu
Katarina Milović, Sales Manager Modern Trade Serbia, Mondelez d.o.o. Beograd: Inovativnost nas čini atraktivnim na tržištu

Jovana Stanković, group brand manager, Knjaz Miloš: Napred uz bolji osećaj za puls brenda i potrošača i veću hrabrost za inovacije
Jovana Stanković, group brand manager, Knjaz Miloš: Napred uz bolji osećaj za puls brenda i potrošača i veću hrabrost za inovacije

Maja Veselinović, direktor sektora hiper, online i organic formata, Mercator-S: Kontinuiranim unapređenjima možemo kreirati sugurnost
Maja Veselinović, direktor sektora hiper, online i organic formata, Mercator-S: Kontinuiranim unapređenjima možemo kreirati sugurnost

Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za marketing i komunikacije, RNIDS: Sve o odabiru pravog domena
Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za marketing i komunikacije, RNIDS: Sve o odabiru pravog domena

 Aleksandra Milošević, marketing menadžer Om Made: Budite prisutni, razgovarajte sa svojom ciljnom grupom i osluškujte njihove potrebe
Aleksandra Milošević, marketing menadžer Om Made: Budite prisutni, razgovarajte sa svojom ciljnom grupom i osluškujte njihove potrebe

Nikos Zois, direktor, HEINEKEN Srbija: Zajedno stvaramo zeleniju Srbiju
Nikos Zois, direktor, HEINEKEN Srbija: Zajedno stvaramo zeleniju Srbiju

Dragan Jovanović, direktor, Fortuna market: Potrošači su verni svim vrednostima koje Fortuna neguje
Dragan Jovanović, direktor, Fortuna market: Potrošači su verni svim vrednostima koje Fortuna neguje

Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja i član Izvršnog odbora kompanije Delhaize Serbia: Sve uspešne sisteme čine motivisani ljudi
Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja i član Izvršnog odbora kompanije Delhaize Serbia: Sve uspešne sisteme čine motivisani ljudi

Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima
Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima

Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji
Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji

Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija
Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija